St Jan Gouda
Re: St Jan Gouda
Dank je, wat een gedoe zeg.
Had de foto eerst op 'mypicturetown' van Nikon staan, maar daar lukte het al helemaal niet mee.
Ander keer nog eens proberen.
Had de foto eerst op 'mypicturetown' van Nikon staan, maar daar lukte het al helemaal niet mee.
Ander keer nog eens proberen.
Strak belicht!
Wel een bijzonder standpunt. Misschien iets te veel vloer?
Wel een bijzonder standpunt. Misschien iets te veel vloer?
Mooie belichting, ik mis alleen de hoogte hier, misschien meer groothoek?
Het is daar heel erg hoog.Ko schreef:Mooie belichting, ik mis alleen de hoogte hier, misschien meer groothoek?

Heerlijk zo'n standpunt!!! wat zal jij een koude buik gehad hebben op die tegels 
Lekker het licht zo.. al zijn de lampen een beetje uitgebeten maar aan de andere kant ook weer niet echt storend.....

Lekker het licht zo.. al zijn de lampen een beetje uitgebeten maar aan de andere kant ook weer niet echt storend.....
Verdien wat bij met je mooiste foto's: http://submit.shutterstock.com/?ref=184063
Zoals mijn Nikon thuis klikt... klikt hij overal....
Zoals mijn Nikon thuis klikt... klikt hij overal....
Allen bedankt voor de reacties!
Ik zal proberen! het origineel te posten. Het wordt dan iets van 'zoek de verschillen'.

Ik zal proberen! het origineel te posten. Het wordt dan iets van 'zoek de verschillen'.
inderdaad, helaas was de vloerverwarming niet aanwat zal jij een koude buik gehad hebben op die tegels

Dit vraagt om meer.

Om echt een indruk van deze enorme kerk te krijgen.
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Mag je daar fotograferen? Ik moest jare geleden speciaal toestemming krijgen om een van die fraaie glazen te fotograferen. Wat een gedoe was dat. Eerste foto mooi standpunt.
Man sieht was man weiss - http://www.erfgoedfoto.nl
Die kerk is zo groot, heeft een nagalmtijd van 6 seconden. Tot mijn 34-ste heb ik de diensten in deze kerk trouw bezocht. Een verhuizing maakte daar een einde aan. Maar ook vele orgelconcerten heb ik daar bezocht.
Dat je de ramen niet mag fotograferen is niet zo vreemd, omdat zij zelf hier van foto's en zeer groot formaat kleuren dia's verkopen. De opbrengst is voor het onderhoud van de kerk. En daar gaat heel veel geld in zitten.
Dat je de ramen niet mag fotograferen is niet zo vreemd, omdat zij zelf hier van foto's en zeer groot formaat kleuren dia's verkopen. De opbrengst is voor het onderhoud van de kerk. En daar gaat heel veel geld in zitten.
Ik weet het niet. Het was tijdens een concertje dat in de St Jan gegeven werd.Mag je daar fotograferen?
Ik kan me voorstellen dat 'glazen' fotograferen minder op prijs gesteld wordt, gezien de investering die ze gedaan hebben om deze zelf vast te leggen in prachtige boeken.
Het was mij meer om de kerk te doen.
Da's langzaam (s)preken voor de dominee wil het nog verstaanbaar blijven.nagalmtijd van 6 seconden