Hee Ree,Ree schreef:Hoi Lawrence,
Bedankt voor je reactie en meedenken.
Dat de modellen verdwaasd zouden kijken kan ik me niet in vinden, dat Amy verschrikt en verkrampt overkomt zou je kunnen denken maar was niet aan de hand, deze foto is bewust gekozen, je snapt dat er heel veel meer zijn....
De lucht en het strand doen er wel degelijk toe, zoals je op de site hebt kunnen zien was het thema van deze shoot Red carpet Beachparty.
De reden waarom ruim geschoten is, is mede om de kleding en sieraden goed te laten zien in deze sfeer, er is dus gekozen om een deel krap te snijden en een deel volledig.
Ik heb ook foto's dat modellen losser kijken, lachen en champagneflessen op hun hoofd hebben, echter is wederom een bewuste keuze gemaakt voor dit soort uitstraling van de modellen...
Nogmaals dank voor je meedenken maar de keuzes die gemaakt zijn zijn bewust genomen door het hele "creatieve team"....
Het was heus wel gezellig hoor... hips hik.....![]()
Toen ik alles weer terug las kwam bij mij het gevoel over van "oei", misschien iets te kritisch uitgelaten... Dat was absoluut niet de bedoeling.
Probeerde opbouwend te zijn en volgens mij snapte je mijn insteek. Bedankt voor je reactie en uitleg.
Groet'n
Lawrence