Goede deal?

Discussies over fotografie met de D70, D70s, D80, D90, en D7x00 serie. Nikon's semi-pro lijn met een DX-formaat sensor.
jeanguigui

Re: Goede deal?

Bericht door jeanguigui » wo mar 18 2009 10:55 pm

Daar ben ik weer! Helemaal verrast door al jullie reacties. Ik zit hier bij een goed clubje blijkt wel :-)
Veel om over na te denken. Toch moet je gewoon een keer een knoop doorhakken en dan kies ik liever voor de d90, waar de kop van de prijs ook al af is. Ook al is de d80 ook een topcamera. Maar dat is gewoon omdat ik dan nu ook wel iets nieuws wil kopen en dan kan ik daar ook vast wel een aantal jaar mee vooruit. Ik heb al veel gelezen, en ik koop er denk ik om te beginnen 2 objectieven bij. Welke dat zijn is nog even de vraag. Maar daar ga ik maar even een goede afweging voor maken.
Alvast hartelijk dank, wellicht dat er ook een boel anderen iets hebben aan deze thread.

Ik zal binnen een week of 2 de knoop wel doorhakken! En dan zal ik ook van me laten horen hier.

Groet, Jan-Willem

Ton1959

Bericht door Ton1959 » wo mar 18 2009 11:04 pm

Hoi
Ik kocht mijn D80 nieuw een paar maanden geleden voor 399 Euro op Ebay dus het loont om eerst eens goed te zoeken voor je koopt.

Ton

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » wo mar 18 2009 11:16 pm

jeanguigui schreef:Toch moet je gewoon een keer een knoop doorhakken en dan kies ik liever voor de d90, waar de kop van de prijs ook al af is.
D90 is een prima keuze. Ik denk alleen dat hier de kop niet van de prijs is... Hij vraagt gewoon teveel voor matig spul!
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

jeanguigui

Bericht door jeanguigui » ma mar 30 2009 9:43 am

Nou ik ben eruit hoor, heb gisteren een d90 met 16-85 vr lens besteld in Uden bij foto de vakman. Hopelijk is ie snel binnen!!!

Jos
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Jos » ma mar 30 2009 8:38 pm

Kijk, das een mooi begin!
Man sieht was man weiss - http://www.erfgoedfoto.nl

Cees
Forumlid