Een viertal foto's, veel minder spectaculair als de heren, maar ook daar wordt soms echt fel om de bal geknokt.
1. Strafcorner Den Bosch

2. Waarom speel je dan ook met nr. 13?

3.

De heren volgen later.
4.

Waarom verbaast mij dit nu niet....chip54 schreef:Zoals Patrick beschreef, zat ik de eerste wedstrijd aan de andere kant van het veld. Dat waren dus de dames.
Ik kan met mijn D200 kiezen uit 7 of 11. Ik heb het idee dat 7 beter werkt voor mij. Meestal heb ik het middelste scherpstelpunt geselecteerd staan. Een crop maak ik achteraf eventueel wel. Je loopt echter altijd het risico dat je niet alles dat een foto maakt erop hebt op deze manier, maar het spel is zo snel dat even snel een ander scherpstelpunt selecteren vaak niet lukt.Marco schreef:In deze situatie beviel 51 focuspunten mij het beste.ahhveurink schreef: Kun je mij aangeven hoe je de verschillen in 9,21,51 en 51 3D ervaart?
Groetjes, Anja
Doordat er veel spelers door elkaar lopen, kan de 3D tracking het niet altijd volgen, gaat erg makkelijk achter de verkeerde speler aan, degene die niet aan de bal is en jij scherp wil hebben. Voelt een beetje alsof de camera de macht overneemt....
Dat moet bijna wel; bijna alle pro's hebben standaard een 300mm of 400mm prime voor hun neus. Ik schiet met een zoomobjectief en blijk achteraf steeds de foto's veel korter geschoten te selecteren voor publicatie... Ik zou het zeker een keer proberen als ik jouw was! Zowel Bloemendaal, Amsterdam en Pinoké zitten in ieder geval niet ver van je af. De andere teams weet ik niet. In de praktijk doe ik Bloemendaal omdat het zo vlakbij is voor me (en het is een lekker aanvallend spelend team!) of Amsterdam (die spelen in het Wagenerstadion in Amstelveen, Pinoké zit er pal naast).a90 schreef:Oei wat een fijne platen Marco, Die eerste knalt er echt uit !!!
Wat denk je, zou dit terrein zijn voor een 400 ? of zit je dan echt te dicht op de actie ??