Weekendje Londen

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Frederix

Re: Weekendje Londen

Bericht door Frederix » ma mar 30 2009 8:50 pm

Hoi Miesnert,

Ik durf na al die reacties hierboven haast al niet meer te reageren, maar ik kan het niet laten.

Ik vind de eerste drie foto's niet bijzonder, eigenlijk beneden jouw niveau.

De laatste twee foto's zijn veel meer Miesnert-foto's (in de goede zin van het woord), al zou ik de laatste wat donkerder hebben gemaakt (maar dat maakt uiteraard de fotograaf uit).

Werner
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Werner » ma mar 30 2009 9:43 pm

De eerste drie doen me ook niet veel, de twee laatsten wat meer. Ben het met Frederix eens dat ik de laatste ook wat donkerder zou willen zien. Smaak....wederom.

Dat je het London vindt oké, maar je moet het wel met me eens zijn dat als je de foto's aan wat willekeurige mensen laat zien en vraagt waar deze genomen zijn, zullen ze het niet weten. Ik zou het in dit geval bv London 'neighbourhoods' noemen o.i.d. Zo stuur je in elk geval weg van de klassieke dingen, ik had ook het idee de Big-Ben e.d. tegen te komen....Dus de reacties vind ik zeer begrijpelijk...
http://www.urban-avp.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Skippy
Moderator
Moderator
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Skippy » ma mar 30 2009 10:55 pm

Anders en apart is niet direct beter, wat natuurlijk ook een rekbaar begrip is. Ik vind deze serie onder je normale niveau, misschien te snel en te makkelijk gemaakt.

miesnert

Bericht door miesnert » di mar 31 2009 12:30 pm

Oke, fair enough!
Zijn misschien iets te gehaast, en bij daglicht vind ik er meestal zowiezo niet zoveel aan (foto 2 en 3). Nummer 1 vind ik zelf wel erg geslaagd.

Dank voor alle reakties.

Sander

joepert
Forumlid
Forumlid

Bericht door joepert » di mar 31 2009 12:37 pm

Nou ben ik op zich wèl in Tate Modern geweest en ik ben nog uitgebreid over de Millenium bridge heen en weer gelopen en heb ook nog gefotografeerd daar, maar die bomen; nee die waren me niet specifiek opgevallen. Ze staan overigens wel op een aantal van mijn foto's :).

Germay
Forumlid
Forumlid

Bericht door Germay » di mar 31 2009 7:01 pm

Beste miesnert,
Laat je niet gek maken de een weet het toch beter als de ander als jij ze goed vindt is het toch oké je hoeft je niet te verdedigen door sommige opmerkingen. :D :wink:ik zie ook geen Londen in je foto's,nou én, het gaat toch om de foto op zich, dat daar een behoorlijk en nette commentaar op kom (positief) is alleen maar welkom al het andere (Negatieve) moet je boven staan.suc6 verder.
---------------------
Met vr groet,
Gert. :mrgreen:

ruud
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *

Bericht door ruud » di mar 31 2009 9:20 pm

je zou bijna niet meer durven reageren als je al het bovenstaande leest maar doe het toch maar.

ik zie er ook geen londen in maar ben er dan ook nog nooit geweest :oops:

foto 1 doet me niks
foto 2 , 4 en 5 zijn overbelicht bij foto 5 vind ik het behoorlijk storend op de pionnen met name.
foto3 is hier niet zichtbaar ?

groet ruud

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”