Fotoshoot Marken, Parel in het IJsselmeer UPDATE 4-4-2009
Re: Fotoshoot Marken, Parel in het IJsselmeer UPDATE 28-3-2009
Jammer Fleur. Heel veel plezier in de Botanische tuin gewenst.
Groet en tot de volgende keer,
ALE
Groet en tot de volgende keer,
ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters
Goedemorgen, hier zijn we weer vanuit het Nikon weerstation
Mikemix Paulusma heeft net zijn tijdschriften aan de kant gelegd en even naar boven gebeld
Het ziet er steeds beter uit met de verwachtingen:

Willen de mensen die mij nog niet hebben voorzien van hun GSM nummer dit alsnog via een PB-tje doen. Dit is niet alleen om jullie zaterdag te verwittigen of de shoot doorgaat of niet maar ook voor mij de methode om vast te stellen hoeveel leden er nu daadwerkelijk komen. Ik moet het aantal mensen namelijk donderdag uiterlijk doorgeven.
Voor het volledige programma, zie openingspost.
Bedankt,
ALE

Mikemix Paulusma heeft net zijn tijdschriften aan de kant gelegd en even naar boven gebeld

Willen de mensen die mij nog niet hebben voorzien van hun GSM nummer dit alsnog via een PB-tje doen. Dit is niet alleen om jullie zaterdag te verwittigen of de shoot doorgaat of niet maar ook voor mij de methode om vast te stellen hoeveel leden er nu daadwerkelijk komen. Ik moet het aantal mensen namelijk donderdag uiterlijk doorgeven.
Bedankt,
ALE
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Dat weer
; maarja kan bijna niet anders he als al die nikon fotografen ergens op komen dagen met z'n allen! :mrgreen:
Heb er zin in, zal ook voor donderdag laten weten of mn studiegenootje mee gaat.

Heb er zin in, zal ook voor donderdag laten weten of mn studiegenootje mee gaat.
Misschien dat ik Zaterdag ook wel die kant op kom helemaal zeker is het nog niet.
Moet ik mezelf officieel aanmelden ?
Luc
Moet ik mezelf officieel aanmelden ?
Luc
Bij deze gedaan Maestro !!!luc schreef:Misschien dat ik Zaterdag ook wel die kant op kom helemaal zeker is het nog niet. Moet ik mezelf officieel aanmelden ?
Luc
CU,
ALE
Je bent van harte welkom, Luc.
Arthur, Mike,
Ook ik moet mij helaas afmelden.
Ik ben voor mijn werk in het buitenland en het ziet er niet naar uit dat eea voor het weekend is afgerond.
Ik wens jullie allemaal veel plezier, de volgende keer ben ik zeker weer van de partij.
Groet
EmielV
Ik ben voor mijn werk in het buitenland en het ziet er niet naar uit dat eea voor het weekend is afgerond.
Ik wens jullie allemaal veel plezier, de volgende keer ben ik zeker weer van de partij.
Groet
EmielV
Gaat goed komen, succes met je werk verder.EmielV schreef:Arthur, Mike,
Groet
EmielV
Hier zijn de accu's en batterijen opgeladen; ik heb er zin in!
Re: Fotoshoot Marken, Parel in het IJsselmeer UPDATE 31-3-2009
- Robin
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Misschien is het een goed idee om te carpolen dacht k zo,
Zijn er nog mensen uit de buurt van Alkmaar of aan de de route naar marken die mee willen rijden met mijn dieseltje.
heb plaats voor 2 personen.
ik wou graag rond 9:15 vertrekken vanaf Daalmeer dan zijn we er rond 10:00, dan nog even lopen naar het ontmoetings punt.
of is 9 uur een beter tijd?
reageer via het forum dan kunnen jullie zien hoeveel mensen willen dan stuur ik later een PB-tje (1e 2 gegadigden gaan voor)
Zijn er nog mensen uit de buurt van Alkmaar of aan de de route naar marken die mee willen rijden met mijn dieseltje.
heb plaats voor 2 personen.
ik wou graag rond 9:15 vertrekken vanaf Daalmeer dan zijn we er rond 10:00, dan nog even lopen naar het ontmoetings punt.
of is 9 uur een beter tijd?
reageer via het forum dan kunnen jullie zien hoeveel mensen willen dan stuur ik later een PB-tje (1e 2 gegadigden gaan voor)
Laatst gewijzigd door Robin op di mar 31 2009 9:41 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Greetz... Robin
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
ik woon in oostzaan en er kunnen er nog 3 bij mij in de auto.
Ik kan eventueel nog mensen meenemen die uit Heerhugowaard komen.
- unga
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Arthur & Mike
Door ziekte van een collega is mijn rooster omgegooid, ik heb nachten deze week t/m zaterdag nacht.
Helaas moet ik mij afmelden.
Veel plezier zaterdag :mrgreen:
Door ziekte van een collega is mijn rooster omgegooid, ik heb nachten deze week t/m zaterdag nacht.
Helaas moet ik mij afmelden.
Veel plezier zaterdag :mrgreen:
D-5100
Sigma 10-20 mm HSM, AF-S DX 18-70, Sigma 70-300 APO-HSM, Sigma 150 mm Macro HSM
coolpix s9100
F-75+28-80 mm+75-240 mm
F3 HP + 1.8/50, 2.8/28
Nikon L35AF2
Rollei 35
Canonet 28
Olympus 35 RD
Sigma 10-20 mm HSM, AF-S DX 18-70, Sigma 70-300 APO-HSM, Sigma 150 mm Macro HSM
coolpix s9100
F-75+28-80 mm+75-240 mm
F3 HP + 1.8/50, 2.8/28
Nikon L35AF2
Rollei 35
Canonet 28
Olympus 35 RD
Jammer Unga, volgende keer beter.
Sedert een half jaar woont er in het hoge noorden een meneer met zijn harem. De beste man draagt onze club een warm hart toe en presteert het iedere keer een anti regen dansje te maken. Hij draagt daarvoor speciale schoenen. Ik denk dat wij zaterdag weer van zijn pasjes gaan genieten. En voor de nieuwsgierige, hij meldt zich vanzelf
In ieder geval, het belooft wederom mooi weer te worden.

Willen de mensen die mij nog niet hebben voorzien van hun GSM nummer dit alsnog via een PB-tje doen. Dit is niet alleen om jullie zaterdag te verwittigen of de shoot doorgaat of niet maar ook voor mij de methode om vast te stellen hoeveel leden er nu daadwerkelijk komen. Ik moet het aantal mensen namelijk donderdag uiterlijk doorgeven. Wellicht ten overvloede, maar volledigheidshalve, de nummers worden na zaterdag vernietigd.
Bedankt,
ALE
Sedert een half jaar woont er in het hoge noorden een meneer met zijn harem. De beste man draagt onze club een warm hart toe en presteert het iedere keer een anti regen dansje te maken. Hij draagt daarvoor speciale schoenen. Ik denk dat wij zaterdag weer van zijn pasjes gaan genieten. En voor de nieuwsgierige, hij meldt zich vanzelf

Willen de mensen die mij nog niet hebben voorzien van hun GSM nummer dit alsnog via een PB-tje doen. Dit is niet alleen om jullie zaterdag te verwittigen of de shoot doorgaat of niet maar ook voor mij de methode om vast te stellen hoeveel leden er nu daadwerkelijk komen. Ik moet het aantal mensen namelijk donderdag uiterlijk doorgeven. Wellicht ten overvloede, maar volledigheidshalve, de nummers worden na zaterdag vernietigd.
Bedankt,
ALE