Vind ik niet bepaald opbouwende kritiek waar de TS wat mee kan.Patrick schreef:Ze kunnen mij niet echt boeien Gert... Niet alles dat oud is, is per definitie fotogeniek. De laatste (#8) vind ik trouwens de beste.
Hoe had ik het anders moeten verwoorden? "Volgende keer een interessanter onderwerp kiezen"?mikemix schreef:Vind ik niet bepaald opbouwende kritiek waar de TS wat mee kan.Patrick schreef:Ze kunnen mij niet echt boeien Gert... Niet alles dat oud is, is per definitie fotogeniek. De laatste (#8) vind ik trouwens de beste.
Kijk, hier kan ik iets mee Patrick met deze uitleg.Beter als de vorige ,dat andere personen commentaar geven zonder uitleg is niet leuk voor iemand die naar zijn goeddunken foto's post.Ik probeer foto's te posten om er wijzer van te worden.En daar hoort een opbouwende kritiek op.Patrick schreef:Hoe had ik het anders moeten verwoorden? "Volgende keer een interessanter onderwerp kiezen"?mikemix schreef:Vind ik niet bepaald opbouwende kritiek waar de TS wat mee kan.Patrick schreef:Ze kunnen mij niet echt boeien Gert... Niet alles dat oud is, is per definitie fotogeniek. De laatste (#8) vind ik trouwens de beste.
Maar okay, ik zal er iets bij zetten wat hout snijdt. Ik vind ze in ieder geval niet goed belicht. De camera ziet veel donkere stukken, en licht dat zover op dat de luchten bijvoorbeeld veel te helder zijn geworden. Je had hier dus wat moeten ONDERbelichten.
Verder zijn de composities ook niet helemaal lekker. Dat fietswiel bijvoorbeeld op foto 6 moet er volgens mij of helemaal op staan, of verder afgesneden worden. Nu is het overduidelijk een net verkeerd gekozen uitsnede.
Dan nog eerder rurex (Rural Exploration)remoss schreef:EDIT: kritiek verwijdert
Dit soort boederijen zijn inderdaad prachtige objecten om op de gevoelige chip te zetten. Tegen urbex aan zeg maar
Wat blijkbaar nog echt bestaat ookFrederix schreef:Dan nog eerder rurex (Rural Exploration)
Verhip zeg . . . . . . . Ik heb er wel eens eerder over gehad, ook op dit forum. Niet wetende dat.remoss schreef:Wat blijkbaar nog echt bestaat ookFrederix schreef:Dan nog eerder rurex (Rural Exploration)
http://www.ruralexploration.com/