Een tocht die begint met een afdaling met een trap van 136 treden om in een gangenstelsel te geraken van 1,7 km lang. En dan weet je toch echt niet wat je ziet. Zomaar onder zo'n stad:
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Je mocht er in ieder geval niet flitsen. Stiekem toch gedaan, zoals zo'n beetje iedereen die beneden wasrocksoff schreef:Ik ben er ook geweest. Bizar idd. Maar ik dacht dat je er geen foto's mocht maken.
Ik wil er ook heen... waar zit de putdeksel ?Jack the Slipper schreef:Creatief met botten! Ehh, kurk, sorry.![]()
De alternatieve routes die je zonder officiele gids kunt volgen schijnen pas echt schokkend te zijn. Geen licht, geen route alleen jij, je zaklamp en de botten. Ergens in een steegje via een putdeksel erin en na een lange wandeling heel ergens anders er weer uit. De ultime Botex. (Botten Experience)
Iemand zin om mee te gaan??
Stiekem flitsen in donkere catacombem? Knap werk . . . .remoss schreef:Je mocht er in ieder geval niet flitsen. Stiekem toch gedaan, zoals zo'n beetje iedereen die beneden wasrocksoff schreef:Ik ben er ook geweest. Bizar idd. Maar ik dacht dat je er geen foto's mocht maken.
Dat valt dan ook niet op zeker dat geflitsFrederix schreef: Stiekem flitsen in donkere catacombem? Knap werk . . . .