Hallo allemaal,
Ik heb sinds kort Capture NX2 geinstalleerd. Wat mij opvalt is dat ik vanuit Capture NX2 niet zonder witrand kan printen. Sterker nog, de 4 witte randen hebben allemaal een ander formaat. Er is een instelling waarin je de witrand kunt instellen en ook op 0 zetten maar als je de foto print springen de instellingen terug naar de beginwaarden en dan komt er altijd weer de ongelijke witte randen op de foto te voorschijn.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Bij voorbaat hartelijke dank.
Frans
Nikon Capture NX2 wil niet zonder witrand printen
- a90
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Nikon Capture NX2 wil niet zonder witrand printen
Weet je zeker dat dit door capture komt ? Vaak regel je dit soort dingen ook via de printerdriver (randloos printen)
D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
Re: Nikon Capture NX2 wil niet zonder witrand printen
Vanuit het bijbehorende printerprogramma kan uitstekend geprint worden zonder witranden. Instellingen die ik in het printerdriverprogramma aanbreng hebben geen invloed op de printinstellingen binnen Capture NX2. Ik wil graag printen direct vanuit Capture NX2 omdat dat nogal wat handelingen scheelt en ik dan betere controle heb over Color Management.
Met vriendelijke groet,
Frans
Met vriendelijke groet,
Frans