De dood in mijn eigen achtertuin

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Inge

Re: De dood in mijn eigen achtertuin

Bericht door Inge » vr apr 03 2009 6:17 pm

Geweldige foto! Ik vond de eerste, orignele, foto al heel mooi maar toen ik de 2e zag was het nog mooier.. wat een beetje nabewerking kan doen zeg! De kleuren zijn nu veel helderder. Had iemand al gevraagd waar jou achtertuin ligt... vast niet in het centrum van Rotterdam.. :wink:

De Put

Bericht door De Put » vr apr 03 2009 8:03 pm

Inge schreef:Geweldige foto! Ik vond de eerste, orignele, foto al heel mooi maar toen ik de 2e zag was het nog mooier.. wat een beetje nabewerking kan doen zeg! De kleuren zijn nu veel helderder. Had iemand al gevraagd waar jou achtertuin ligt... vast niet in het centrum van Rotterdam.. :wink:
't scheelt niet veel. Centrum Monster dus vlak bij jou!

dirk-jan boon

Bericht door dirk-jan boon » za apr 04 2009 10:41 am

mooie plaat remco ,, en dat van die ruis .. tja da's de beperking van de D70 en de 18-55 die niet super lichtsterk is , heb je hem al door noise ninja gahaalld?

een van de reden waarom ik er al een tijdje een d50 bij heb , gewweldige goede ruisprestaties..

Boldey
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Boldey » za apr 04 2009 3:59 pm

Superfoto!!! Mooi hoe je aangekeken wordt, wordt je gewoon nerveus van... :huh:

Frans Keijzers
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Contacteer:

Bericht door Frans Keijzers » za apr 04 2009 10:01 pm

Geweldige foto.
Groet, Frans

Nikon D80 - Nikkor AF-S DX 18-70mm F/3.5-4.5 G IF - Nikkor 50mm AF F/1.8 D - Sigma 70-200mm F2.8 APO EX DG MACRO II HSM Nikon
http://www.franskeijzers.com

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”