Twente-Utrecht

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
ahhveurink
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Twente-Utrecht

Bericht door ahhveurink » za apr 04 2009 10:39 pm

Weer eens bij de vrouwen geweest en een paar plaatjes gemaakt.

1.
Afbeelding

2.

Afbeelding

3.

Afbeelding

4. Honger naar de bal.....

Afbeelding

5. Ja van 'achteren' maar vond de paardestaarten wel leuk, vrouwenvoetbal......

Afbeelding

6.

Afbeelding

Anja
Laatst gewijzigd door ahhveurink op zo apr 05 2009 11:41 am, 5 keer totaal gewijzigd.

remoss
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Re: Twente-Utrecht

Bericht door remoss » za apr 04 2009 10:46 pm

Hele strakke sportplaten Anja. Vaak zijn de achtergronden erg storend bij dit soort fotografie maar dat heb je hier goed gedaan vind ik.
Probeer alleen bij nr3 en 4 de bal er helemaal op te zetten.

ahhveurink
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door ahhveurink » za apr 04 2009 11:00 pm

remoss schreef:Hele strakke sportplaten Anja. Vaak zijn de achtergronden erg storend bij dit soort fotografie maar dat heb je hier goed gedaan vind ik.
Probeer alleen bij nr3 en 4 de bal er helemaal op te zetten.

Ja, ik heb met een groot diafragma kunnen werken en natuurlijk is de omgeving van de Grolsch Veste van belang. Hier ook nog eentje met 'hele' bal, maar ik vond de actie iets minder mooi.

7. Afbeelding

ahhveurink
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door ahhveurink » ma apr 06 2009 1:23 pm

En gisteren nog wat aanstormende talenten voor FC Twente en Heracles vastgelegd. Deze week krijgen de (soms nog erg jonge) meisjes bericht of ze geselecteerd zijn. Graag jullie reactie, of je nou van (vrouwen)voetbal en/of sport houdt of niet! Ik wil er namelijk graag wat van leren!
8.
Afbeelding

Het lukt niet zonder publiek op de achtergrond....
9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

Anja
Laatst gewijzigd door ahhveurink op ma apr 06 2009 4:58 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Moros

Bericht door Moros » ma apr 06 2009 1:54 pm

Anja,

in principe zijn het allemaal goede platen, het is inderdaad al aangegeven dat de bal er soms net niet volledig opstaat.
Ten tweede zal ik toch ook de foto's merendeels rechtzetten.

Kan je het vrouwenvoetbal zo bijwonen met je camera van achter de boarding? Ik maak zelf vaak foto's van de Vitesse/AGOVV voetbal academie en daar mag je ook gewoon met je camera voor de boarding gaan zitten, ideaal om te oefenen.

Ik vind de achtergronden ook zeker niet storend.

ahhveurink
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door ahhveurink » ma apr 06 2009 2:28 pm

Moros schreef:Anja,

in principe zijn het allemaal goede platen, het is inderdaad al aangegeven dat de bal er soms net niet volledig opstaat.
Ten tweede zal ik toch ook de foto's merendeels rechtzetten.

Kan je het vrouwenvoetbal zo bijwonen met je camera van achter de boarding? Ik maak zelf vaak foto's van de Vitesse/AGOVV voetbal academie en daar mag je ook gewoon met je camera voor de boarding gaan zitten, ideaal om te oefenen.

Ik vind de achtergronden ook zeker niet storend.

Dank je Moros! Af en toe mag ik foto's maken van zowel de heren 1 als dames 1 van FC Twente in de Grolsch Veste. Je moet dan wel achter de boarding blijven. Maar het erbij zijn geeft al een kick, zowel als fotograaf als supporter!
Voor wat betreft de talenten dag: Er werd voortdurend met drie teams op één veld wedstrijden gespeeld. Het was dan ook een drukte van belang op het veld waardoor inderdaad de achtergrond soms eigenlijk onacceptabel is. Rechtzetten klopt! Doel was zowel oefenen met sport fotografie en (als dank) een aantal platen op de site van FC Twente. Daar vind ik dan weer van dat kwalitatief de foto's veel minder zijn dan op mijn scherm! Tja.....

Anja

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”