Boek DSLR: Nikon D70 - iNova / Steinmueller
Boek DSLR: Nikon D70 - iNova / Steinmueller
Is er iemand die dit boek heeft of de CD versie.
Ik ben benieuwd naar de ervaringen.
Ab
Ik ben benieuwd naar de ervaringen.
Ab
Het boek (zeg maar CDrom) lag vandaag in de brievenbus. Even kort door de gegevens heen gekeken en ja, ik ben blij dat ik het aangeschaft heb. De gewone handleiding van Nikon kun je hierbij meteen vergeten. IN het begin worden alle functie van de Nikon uitgebreid doorgenomen waarna er over verschillende foto technieken met je camera worden besproken. Ook de nodige oefeningn komen aan bod. Over het fotograferen in RAW zijn ook een paar hoofdstukken opgenomen. Het geheel is echt heel rijkelijk geillustreerd kortom een echt naslagwerk. Helaas niet van papier maar een cd'tje
. Maar goed, mensen die geinteresseerd zijn kan ik wel wat voorbeelden toemailen uit het boek.
Ik hoor het wel.

Ik hoor het wel.

- Onno
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Let erop dat verspreiden van copyrighted materiaal via het forum niet is toegestaan. Ook niet via PB's.
Hier vind je informatie over het boek: http://www.digitalsecrets.net/secrets/d ... eBook.html
Hier vind je informatie over het boek: http://www.digitalsecrets.net/secrets/d ... eBook.html
Even een oud topic naar boven halen.
Sinds kort heb ik een D70.
Om mijn kennis van (digitale) fotografie en de gekocht D70 ver vergroten wil ik graag een boek/dvd/cd aanschaffen.
Echter omdat de D70 al een tijdje bestaat gaan de meeste boeken die ik heb gezien over de D40/D60/D80.
Heeft er iemand een goede suggestie over welk boek het beste pas bij de D70.
Misschien is er zelfs iemand die zijn/haar boek niet meer gebruikt en het van de hand wil doen ??
Ik ga in ieder geval proberen het bovengenoemde boek te bemachtigen.
Sinds kort heb ik een D70.
Om mijn kennis van (digitale) fotografie en de gekocht D70 ver vergroten wil ik graag een boek/dvd/cd aanschaffen.
Echter omdat de D70 al een tijdje bestaat gaan de meeste boeken die ik heb gezien over de D40/D60/D80.
Heeft er iemand een goede suggestie over welk boek het beste pas bij de D70.
Misschien is er zelfs iemand die zijn/haar boek niet meer gebruikt en het van de hand wil doen ??
Ik ga in ieder geval proberen het bovengenoemde boek te bemachtigen.