vlak hier !...M.Oorthuis schreef:Ik verbaas me soms toch weer hoe non-kritisch mensen soms zijn. De foto's van de TS zijn prachtig, maar bijna alles wat volgt haalt het gemiddelde van dat niveau met grote stappen naar beneden. Dit is een lentetopic en bijv de foto's van Weef vind ik verre van lentefoto's. Op 1 zie ik een kaal stukje bos zonder bloemen en kleur, 2 zie ik niet eens, 3 zie ik een aantal zandzakken wat is hier lente-achtigs aan?
Foto's van Jolanda zijn prachtig, maar bijv. de foto van chip op pag. 1 zie ik een stipje in de lucht? Wat heeft dit met lente te maken bovendien is die vleermuis bijna niet eens te herkennen.
M.Oorthuis schreef:Ik verbaas me soms toch weer hoe non-kritisch mensen soms zijn. De foto's van de TS zijn prachtig, maar bijna alles wat volgt haalt het gemiddelde van dat niveau met grote stappen naar beneden. Dit is een lentetopic en bijv de foto's van Weef vind ik verre van lentefoto's. Op 1 zie ik een kaal stukje bos zonder bloemen en kleur, 2 zie ik niet eens, 3 zie ik een aantal zandzakken wat is hier lente-achtigs aan?
Foto's van Jolanda zijn prachtig, maar bijv. de foto van chip op pag. 1 zie ik een stipje in de lucht? Wat heeft dit met lente te maken bovendien is die vleermuis bijna niet eens te herkennen.
Tja, we eisen op zich niet veel van de foto's hier in deze sectie, behalve dat ze niet aanstootgevend of zo zijn.M.Oorthuis schreef:Ik verbaas me soms toch weer hoe non-kritisch mensen soms zijn. De foto's van de TS zijn prachtig, maar bijna alles wat volgt haalt het gemiddelde van dat niveau met grote stappen naar beneden. Dit is een lentetopic en bijv de foto's van Weef vind ik verre van lentefoto's. Op 1 zie ik een kaal stukje bos zonder bloemen en kleur, 2 zie ik niet eens, 3 zie ik een aantal zandzakken wat is hier lente-achtigs aan?
Ik mocht willen dat ik die gemaakt had, de foto dan hèNicole schreef:En mijn kikkers ? niet lente..? slechte kwaliteit.. ? zeg het maar...
Tobias schreef:
Wat mij betreft mag iedereen met lente -kriebels een foto plaatsen![]()
Bedankt voor alle positieve reacties op mijn eerste serieuze macro sessie.
Dank je.. begon al te twijfelen :mrgreen:mikemix schreef:Ik mocht willen dat ik die gemaakt had, de foto dan hèNicole schreef:En mijn kikkers ? niet lente..? slechte kwaliteit.. ? zeg het maar...