Maanfoto
Maanfoto
Misschien niet zo heel schokkend, maar vond het fotograferen van de maan opvallend moeilijk. Dit is eigenlijk de eerste die ik durf te tonen. Heb hem wel een beetje bewerkt. Kan hij de toets doorstaan volgens jullie?

Re: Maanfoto
Lijkt me zeker niet verkeerd.
Overigens bestaat er reeds een draadje over dit onderwerp, wellicht leuk ter vergelijk/inspiratie.
Overigens bestaat er reeds een draadje over dit onderwerp, wellicht leuk ter vergelijk/inspiratie.
- Brenzef
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Ja, prima, ietsjes blauw, maar zeker niet verkeerd.
Ik weet niet wat je gedaan hebt met dat ietsje bewerking maar hij is nu niet meer rond. LOL
Nee hoor prima foto met lef!
Gr.
Paul
Nee hoor prima foto met lef!
Gr.
Paul
- olle_griese
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Ondanks dat het een behoorlijke crop is vind ik hem helemaal niet verkeerd.
Je zou hem misschien nog iets kunnen verscherpen.
Ik heb de maan vaak met 500mm gefotografeerd maar die zijn niet veel beter dan die van jou.
Ik heb de maan vaak met 500mm gefotografeerd maar die zijn niet veel beter dan die van jou.
Je kunt beter een briljante foto van een saaie gebeurtenis maken dan een saaie foto van iets opzienbarends
Met het verscherpen dacht ik dat ik tot het maximale gegaan was waarbij het beeld nog acceptabel bleef.olle_griese schreef:Ondanks dat het een behoorlijke crop is vind ik hem helemaal niet verkeerd.