We hebben lol gehad en we zijn tevreden met het eerste resultaat.
Het verschil met begin van de avond en aan het eind van de avond was groot zonder al teveel testfoto's
Zie hier mijn resultaat, Robin plaats ook nog zijn foto's
1.

2.

Dank, we hadden het eerst geprobeerd op wit maar dan vonden we niet zo lekker kijken.remoss schreef:Ik vind ze helemaal niet verkeerd. Kijkt lekker weg op de blauwe achtergrond en netjes belicht.
Zomaar wat opmerkingen: misschien hier en daar nog wat anti-glim op de gezichten en eventueel iets ruimer kaderen, waardoor b.v. zijn hand iets meer te zien is.
Niet. Ik schiet nooit portrettenMaud schreef:Die anti-glim heb ik al gedaan maar misschien nog wat meer lef hebben.
Op welke wijze doe jij dit meestal?
Hahahahahaharemoss schreef:Niet. Ik schiet nooit portrettenMaud schreef:Die anti-glim heb ik al gedaan maar misschien nog wat meer lef hebben.
Op welke wijze doe jij dit meestal?
Hihihi zie het als een complimentJolanda schreef:Ik wil graag een afspraak maken. Zit er gewoon mooi belicht en goed uit!
Jolanda
Wat is dat erg zeg, je zelf oppoetsen hahahahahahamikemix schreef:Heb je in je eigen gezicht zitten poetsen, ijdeltuit?
Als je er achter bent, zeg je het dan??Nicole schreef:Ik vind ze niet mooi.. maar kan je ook niet precies uitleggen waarom niet. :mrgreen: