Alle meedenkers: bedankt namens de felis domesticus.ML schreef:zie je wel, het lukt !!!!!
foto plaatsen
- olle_griese
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
fototechnisch even buiten beschouwing gelaten zijn het leuke noren , ik neem aan met stamboom?
Emotioneel zeg ik, ach wat lief , qua standaard ligt het iets anders.
Op deze foto zijn ze moeilijk te beoordelen maar het lijkt of de rechter geen mooi profiel heeft (tussen de schedel en de neus mag geen knik(je) zitten maar moet recht zijn.)
En de linker valt op door zijn (te) scherpe spitse neus.
Maar zo te zien zijn het nog vrij jonge katten dus er kan dan nog van alles veranderen, het duurt tenslotte 4 jaar voordat ze zijn uitgegroeid.
Op deze foto zijn ze moeilijk te beoordelen maar het lijkt of de rechter geen mooi profiel heeft (tussen de schedel en de neus mag geen knik(je) zitten maar moet recht zijn.)
Maar zo te zien zijn het nog vrij jonge katten dus er kan dan nog van alles veranderen, het duurt tenslotte 4 jaar voordat ze zijn uitgegroeid.
Ze waren toen ongeveer 1 jaar, nu zijn ze al bijna 4 jaar en ze hebben een stamboom.olle_griese schreef:fototechnisch even buiten beschouwing gelaten zijn het leuke noren , ik neem aan met stamboom?
Niet de kwaliteit van de foto of de fokkwaliteit van de katten deed mij besluiten, deze te plaatsen, maar de vertederende blik van deze dieren.
Kijk maar eens op de website van mijn vrouw:
www.sjaniebaardman.nl , onder Pets, daar vind je al onze huisdieren, digitaal gefotografeerd en behoorlijk actueel.
- olle_griese
- Forumlid
- Contacteer:
Mijn complimenten voor de noren, ze zien er goed uit. (goeie foto,s ook trouwens)
Zo zie je maar hoe moeilijk het is beoordelen als ze jong zijn.
Vind de rooie kater veruit de beste trouwens.(mooi profiel en staart)
Onze kittens zijn nu bijna 1 week oud en de potentiele kopers bellen ons de oren van het hoofd wanneer ze kunnen komen maar we willen zelf een poesje aanhouden maar het is zoooo moeilijk te beoordelen op die leeftijd.
Onze kittens zijn nu bijna 1 week oud en de potentiele kopers bellen ons de oren van het hoofd wanneer ze kunnen komen maar we willen zelf een poesje aanhouden maar het is zoooo moeilijk te beoordelen op die leeftijd.
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Als je nou je foto ook eerst nog even verkleint naar 800 pix breed ipv 1024 is het helemaal top 

http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Dank voor je compliment, zal mijn vrouw leuk vinden. Overigens zijn beide katten op mijn foto ex-katers en op de fotosite van mijn vrouw staan de namen erbij, dus welke kater bedoel je met "de rooie kater"?olle_griese schreef:Mijn complimenten voor de noren, ze zien er goed uit. (goeie foto,s ook trouwens)
Inderdaad, afscheid nemen van je zelf gefokte kittens lijkt me heel moeilijk. Maar je kunt ze niet allemaal zelf houden en de hobby moet wel iets opbrengen natuurlijk.
Hierna gaan we het weer hebben over foto's!
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
tootles je had alleen je foto hoeven aanpassen en opnieuw uploaden onder de zelfde naam dan was je vorige bericht gelijk goed geweest.
http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Psst Tootles.tootles schreef:Ik zie het, maar nu is mijn vorige bericht leeg en weet ik niet hoe ik dat bericht kan laten vervallen. Te weinig ervaring met dit soort zaken!Opgezetfan schreef:tootles je had alleen je foto hoeven aanpassen en opnieuw uploaden onder de zelfde naam dan was je vorige bericht gelijk goed geweest.
Als je belooft het niet verder te vertellen, het volgende.
Het plaatsen van alleen al een avatar, heeft zoveel frustraties opgeleverd, en nog maar niet te spreken van de tijd.
Als er hier een vraag over werd gesteld, was het antwoord over het algemeen linkje hier, dingetje daar aan klikken enz enz ( positief bedoeld )
Ik dacht doe ik ook even.
Afijn, ben nu door mijn vakantie dagen van 2007 heen, mijn vrouw heeft mij verlaten, de kat komt niet meer thuis en met met mijn familie en vrienden heb ik ook geen contact meer.
En het ergste was, nog steeds geen avatar.
Olle heeft voor een doorbraak gezorgd.
Dank hiervoor, ondanks, dat ik al een andere oplossing had.
Met opgeluchte groet
Hans5
- olle_griese
- Forumlid
- Contacteer:
haha Hans, ik weet wat je bedoeld , zo zit ik soms ook te klooien en roep mijn vrouw er bij.
Die doet dan klikklikklikklik , kijkt me aan en zegt "dat jij dat niet weet"
Meestal doet ze het zo snel dat ik de volgende keer haar er weer bij moet roepen
maare ik vind Mr Smee fra Jerriks Smykkeskrin het mooist, die heeft net even een mooier profiel.
Meestal doet ze het zo snel dat ik de volgende keer haar er weer bij moet roepen

maare ik vind Mr Smee fra Jerriks Smykkeskrin het mooist, die heeft net even een mooier profiel.
Kijk, dat bedoel ik nou. Eerst een hoop gedoe om een klikje hier en een klikje daar, veel hulpvaardige tips en tot slot nog een compliment over de NFO-look van Mr Smee (deze kreet begrijpt alleen een fokker van een heel mooi kattenras!). Maakt mijn dag weer goed en foto's plaatsen is leuk, zo lees ik hierboven. 't Kost wat, maar dan heb je ook wat.olle_griese schreef:haha Hans, ik weet wat je bedoeld , zo zit ik soms ook te klooien en roep mijn vrouw er bij.
Meestal doet ze het zo snel dat ik de volgende keer haar er weer bij moet roepen![]()
Over en uit.
Maar wat het je heeft opgeleverd is onbetaalbaar! Een avatar!differhans schreef:Psst Tootles.tootles schreef:Ik zie het, maar nu is mijn vorige bericht leeg en weet ik niet hoe ik dat bericht kan laten vervallen. Te weinig ervaring met dit soort zaken!Opgezetfan schreef:tootles je had alleen je foto hoeven aanpassen en opnieuw uploaden onder de zelfde naam dan was je vorige bericht gelijk goed geweest.
Als je belooft het niet verder te vertellen, het volgende.
Het plaatsen van alleen al een avatar, heeft zoveel frustraties opgeleverd, en nog maar niet te spreken van de tijd.
Als er hier een vraag over werd gesteld, was het antwoord over het algemeen linkje hier, dingetje daar aan klikken enz enz ( positief bedoeld )
Ik dacht doe ik ook even.
Afijn, ben nu door mijn vakantie dagen van 2007 heen, mijn vrouw heeft mij verlaten, de kat komt niet meer thuis en met met mijn familie en vrienden heb ik ook geen contact meer.
En het ergste was, nog steeds geen avatar.
Olle heeft voor een doorbraak gezorgd.
Dank hiervoor, ondanks, dat ik al een andere oplossing had.
Met opgeluchte groet
Hans5
Jij wel, maar ik niet méér.olle_griese schreef:haha Hans, ik weet wat je bedoeld , zo zit ik soms ook te klooien en roep mijn vrouw er bij.
Meestal doet ze het zo snel dat ik de volgende keer haar er weer bij moet roepen![]()

Ik heb alleen nog maar een avatar, en....... die moet ik ook nog met jullie delen.

Maar gelukkig heb ik de fotos nog :

Met eenzame groet
Hans5