Monsters!!!

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
joukevisser

Monsters!!!

Bericht door joukevisser » do apr 09 2009 9:50 am

Nou, ik stel me open voor kritiek. Ik denk dat deze "monsters" er mooi en goed op staan, maar hoor graag wat er mis aan is!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Laatst gewijzigd door joukevisser op do apr 09 2009 11:24 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Re: Monsters!!!

Bericht door Patrick » do apr 09 2009 12:12 pm

Ik zie ze nu ook. Kan je ons even uitleggen wat je precies veranderd hebt. Je zou te grote foto's namelijk niet eens moeten kunnen posten; ze zouden moeten worden afgekeurd bij het plaatsen. En ik zie vaak niet werkende foto's vanaf soortgelijke domeinen komen. Picasa?
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

joukevisser

Bericht door joukevisser » do apr 09 2009 12:39 pm

Ik had de 1024 optie bij (inderdaad) Picasaweb gekozen. Nu ben ik voor de 800 grootte gegaan. Ik denk dat er wat vertraging in zit voordat je ze op 1024 kunt bekijken. Als ik de URL rechtstreeks opvroeg, kreeg ik ze wel te zien, en eerst ook in de post. Na de diverse meldingen deed ik een reload van het draadje en zag ik zelf ook niks meer.

@olijfje: De scherpte op de 1e, daar heb je gelijk in. Bij die tweede heb ik 'm expres op de tong gefocussed.

Dirkje

Bericht door Dirkje » do apr 09 2009 4:18 pm

Persoonlijk ben ik niet zo weg van deze foto's. Bij foto 1 zou ik gekozen hebben voor een andere compositie, niet het kopje in het midden. Foto 2 vind ik mooier, maar had volgens mij beter op de ogen gefocused kunnen worden. Bij foto 3 vind ik de kleuren niet mooi overkomen, flits? En wat is dat witte linksbovenin?
Maar goed, dat is mijn mening, don't take it personal.

Werner
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Werner » do apr 09 2009 5:12 pm

Dirkje schreef:Persoonlijk ben ik niet zo weg van deze foto's. Bij foto 1 zou ik gekozen hebben voor een andere compositie, niet het kopje in het midden. Foto 2 vind ik mooier, maar had volgens mij beter op de ogen gefocused kunnen worden. Bij foto 3 vind ik de kleuren niet mooi overkomen, flits? En wat is dat witte linksbovenin?
Maar goed, dat is mijn mening, don't take it personal.
Sluit me geheel bij deze spreker aan....
http://www.urban-avp.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Dennis71

Bericht door Dennis71 » do apr 09 2009 9:50 pm

Moeilijk onderwerp meteen. Ik heb het ook 2 keer gedaan en dat ging redelijk.
Persoonlijk zou ik proberen om niet direct te flitsen, mits mogelijk. Je zit nu dat ze wat hard geflitst zijn waardoor ze minder mooi uit de verf komen.
Weet niet precies wat je instellingen geweest zijn, maar de scherpte ligt net niet op het juiste punt. Oefening baart kunst en je bent op de goede weg.

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”