Op 10 april organiseert Foto Konijnenberg in samenwerking met Nikon een excursie "Op stap met de boswachter" in het natuurgebied Eerder Achterbroek. Ik heb mijzelf al opgegeven, en blijkbaar was ik bij de eerste 10, want ik heb al bevestiging dat ik mee mag doen. Voor wie geinteresseerd is, hier is de tekst van de aankondiging, met onderaan de link naar de site:
Op stap met de boswachter
10-04-2009
Foto Konijnenberg en Nikon stellen u samen met Vereniging Natuurmonumenten (Nederland) en Natuurpunt (België) in de gelegenheid ons prachtige natuurlandschap op foto te vereeuwigen.
Nederland én België - Eerder Achterbroek én Tikkebroeken
Dit jaar kunt u kiezen uit een excursie in Nederland óf in België.
Vanuit onze winkel in Den Ham Nederland gaat u onder begeleiding van boswachter Henk Steen van Natuurmonumenten het nabijgelegen natuurgebied Eerder Achterbroek bezoeken.
Vanuit onze winkel in Turnhout België gaat u onder begeleiding van conservator Willy Eelen van Natuurpunt het nabijgelegen natuurgebied Tikkebroeken bezoeken.
Zij zullen u alles over deze unieke gebieden vertellen en u meenemen naar plekken die normaal gesproken niet betreden mogen worden.
Natuur- & landschapsfotografie
Uiteraard neemt u uw camera mee, maar Foto Konijnenberg en Nikon stellen de nieuwste camera's en objectieven beschikbaar die u tijdens de excursie uitgebreid mag testen. De excursie wordt verder begeleid door een aantal natuur- & landschapsfotografie experts die u van allerlei tips en trucs kunnen voorzien.
Thema Macrofotografie
Vrijdag 10 april is er weer een mogelijkheid om aan dit unieke evenement deel te nemen. Het thema deze keer is 'Macrofotografie'. U wordt om 10.00 uur verwacht in onze winkels in Den Ham (NL) of Turnhout (BE), vanaf waar we gezamenlijk naar het natuurgebied vertrekken. Rond 15.00 uur verwachten we weer in de winkel terug te zijn.
20 natuurfreaks gezocht!
De eerste 10 inschrijvers zijn verzekerd van deelname. Daarnaast zullen er 10 deelnemers worden geloot uit de rest van de inschrijvingen. Het enige wat u moet doen is zo snel mogelijk u aanmelden. Klik op onderstaande link voor het aanmeldingsformulier. U heeft tot vrijdag 3 april aanstaande de tijd om u in te schrijven.
Voor meer informatie: http://www.foto-konijnenberg.nl/agenda/ ... chter.html
10 april 2009: Op stap met de boswachter Eerde
Re: 10 april 2009: Op stap met de boswachter Eerde
Dat is toevallig, ik heb me ingeschreven en ik hoor tot de de 10 gelukkigen die uit de loting zijn gekomen.
Hebben we elkaar vandaag dan gezien? Was jij 1 van de vier aanwezige dames? Of moet ik zeggen, 1 van de drie dames die een Nikon hadden?
Ik vond het een hele leuke dag. Ik post later nog wel wat foto's die ik er heb genomen.

- a90
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Ik ben benieuwd, hebben jullie nog wat gezien ??
D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"