Magnolia
- Marti58
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
Magnolia
maar eens een magnolia shotje.....lente wat een heerlijke tijd om buiten te zijn.

* living in harmony with nature and other beings...will create a better world for all * marti58 -2006
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Magnolia
Ik vind 'm prachtig. Zo prachtig dat ik denk dat ie wel wat frisser gemaakt mag worden... (nog) Even door Capture NX of zo heen halen. Ik heb het op deze backup-pc niet staan, anders zou ik het even doen om te laten zien wat ik bedoel. Wie weet doet iemand anders even een voorzetje.
Een opgehelderde Magnolia:Marti58 schreef:maar eens een magnolia shotje.....lente wat een heerlijke tijd om buiten te zijn.
[ORIGINELE FOTO]

-
- Moderator
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Mooi hoor deze Magnolia, fraai op de foto gezet.
- Marti58
- Forumlid
- Contacteer:
heel aardig maar
nu is hij/zij niet meer zo als het in werkelijkheid was....Frederix schreef:Een opgehelderde Magnolia:Marti58 schreef:maar eens een magnolia shotje.....lente wat een heerlijke tijd om buiten te zijn.
[ORIGINELE FOTO]
[VERBOUWDE FOTO]

* living in harmony with nature and other beings...will create a better world for all * marti58 -2006
- Patrick
- Clublid
- Contacteer:
Re: heel aardig maar
Dat hoeft op zich natuurlijk ook niet; wij waren er toch niet bij. Als het prettiger oogt, waarom dan niet?Marti58 schreef:nu is hij/zij niet meer zo als het in werkelijkheid was....

Ooh, hij kwam op mij aardig Magnolia-achtig over. Als je wilt haal ik hem weer weg . . . .Marti58 schreef:nu is hij/zij niet meer zo als het in werkelijkheid was....Frederix schreef:Een opgehelderde Magnolia:Marti58 schreef:maar eens een magnolia shotje.....lente wat een heerlijke tijd om buiten te zijn.
ORIGINELE FOTO
VERBOUWDE FOTO
- Marti58
- Forumlid
- Contacteer:
nu is hij/zij niet meer zo als het in werkelijkheid was....
nee hoor geen probleemOoh, hij kwam op mij aardig Magnolia-achtig over. Als je wilt haal ik hem weer weg . . . .

maar altijd fijn om andere interpretaties te zien.
Toch best storend dat de originele foto wordt vervangen door [ORIGINELE FOTO], Het vergelijkt nu wel lastiger.Frederix schreef:Een opgehelderde Magnolia:Marti58 schreef:maar eens een magnolia shotje.....lente wat een heerlijke tijd om buiten te zijn.
[ORIGINELE FOTO]

- Patrick
- Clublid
- Contacteer:
Mijn "schuld"... Ik kwam dezelfde foto's steeds weer in quotes tegen. Foto's quoten moet je een goede reden voor hebben. Wellicht had ik er in dit geval beter nog eentje kunnen laten staan.Frederix schreef:Toch best storend dat de originele foto wordt vervangen door [ORIGINELE FOTO], Het vergelijkt nu wel lastiger.