eagle schreef:Maar moet het hier weg, ok, is er een alternatief te verzinnen?
Niemand moet weg. Overdreven reactie. Maar een alternatieve plek om over de Lumix ervaringen uit te wisselen is denk ik een forum van een website die daarvoor wel is bedoeld.
Enthousiasme over een nieuwe aankoop, ook al is het van een ander merk en daarbij mede-lotgenoten treffen is leuk. Dat begrijp ik zeker. Een Lumix is echter geen Nikon. Het is een gezellige boel hier maar we zijn wel Nikon gebruikers onder elkaar en dat moet zo blijven.
Wat ons bindt op dit forum en binnen de vereniging is juist dat we met Nikon apparatuur willen werken. Vergelijkingen met andere merken camera's zijn prima en zeker interessant maar tips&trucs voor andere merken horen hier niet thuis. En dat is in dit draadje voor een groot deel aan de orde.
Zie mijn opmerkingen als een streep in het zand. In korte tijd zijn drie draadjes gestart over de Lumix. Waaronder deze met meer dan 25 pagina's aan postings. Dat lijkt me inmiddels meer dan voldoende aandacht voor een model van een vreemd merk. Laten we ervoor zorgen dat we een Nikon forum blijven in de pas met de doelstelling van de vereniging. Het is niet de bedoeling dat de coffee corner verandert in een sectie voor andere merken camera's. Het is geen vrijplaats in die zin, zo is deze sectie niet bedoeld.
En, als deze vreemd-merk camera toch maar voor erbij is zullen we het dan vooral hebben over het 'echte' spul?
@Marten; Ik zal wachten met slotjes en zo tot Mikemix heeft gereageerd.