*TEST* LUMIX LX3 en D-Lux 4, tassen, filters enz.
- Eeuw
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: -----
Dit boek zag ik al in de spiegeling van je horloge! Kan je nagaan hoe scherp...
*´¨ )
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
There are two kinds of photographers: those who make pictures, and those who talk about it.
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
There are two kinds of photographers: those who make pictures, and those who talk about it.
- Werner
- Forumlid
- Contacteer:
Eeuw schreef:Dit boek zag ik al in de spiegeling van je horloge! Kan je nagaan hoe scherp...

http://www.urban-avp.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Onvoorstelbaar dat je dit opviel zegEeuw schreef:Dit boek zag ik al in de spiegeling van je horloge! Kan je nagaan hoe scherp...

Groeten Kees
Mijn motto: De compositie máákt de foto
Fujifilm X100F
Mijn motto: De compositie máákt de foto
Fujifilm X100F
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Eeuw schreef:Dit boek zag ik al in de spiegeling van je horloge! Kan je nagaan hoe scherp...
Zitten duidelijk nog geen krasjes op je horloge! :mrgreen:

Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Lid NCN
- Marceld
- Forumlid
Re: *TEST* o.a. LUMIX LX3, P5000, G10 *UPDATE*
Wees dan consequent als moderator(s) en stop dan ook met het toestaan van topics met foto's die gemaakt zijn met een Rolleicord!Onno schreef:Maar een alternatieve plek om over de Lumix ervaringen uit te wisselen is denk ik een forum van een website die daarvoor wel is bedoeld.
Nikon D750 • Nikon AF-S 14-24 2.8 • Nikon AF-S 24-70 2.8 • Nikon AF-D 50 1.8 • AF-S 85 1.8G • SB-800 • Gitzo GK2542 met GH3382QD
Urban exploring sinds 2008
Flickr[/size]
Urban exploring sinds 2008
Flickr[/size]
- Maud
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
Sta hier echt verbaasd van. Topics die gaan over foto's die gemaakt zijn met andere compact camera's worden wel geaccepteerd en deze niet, heel vreemdMarceld schreef:Wees dan consequent als moderator(s) en stop dan ook met het toestaan van topics met foto's die gemaakt zijn met een Rolleicord!Onno schreef:Maar een alternatieve plek om over de Lumix ervaringen uit te wisselen is denk ik een forum van een website die daarvoor wel is bedoeld.

D700 | D90 + MB-D80 | Nikkor AF-S 24-70mm F/2.8G ED | Nikon DX 18-135mm | Nikkor 105mm 2.8 | Nikkor 50mm 1.8 | Nikon AF-S 70-300 F/4.5-5.6 VR | Tamron 17-50 F2.8 | 2x SB-600 | Manfrotto statief
- Werner
- Forumlid
- Contacteer:
Helmaal mee eens.........sterker nog, nieuw draadje is al weer geopend en met de openingszin creëer je in mijn ogen weer hetzelfde........Marceld schreef:Wees dan consequent als moderator(s) en stop dan ook met het toestaan van topics met foto's die gemaakt zijn met een Rolleicord!Onno schreef:Maar een alternatieve plek om over de Lumix ervaringen uit te wisselen is denk ik een forum van een website die daarvoor wel is bedoeld.

http://www.urban-avp.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Jongens en meiden, stop nu met die onzinnige berichten over vreemde merken, foto's van vreemde merken, enz.
Ook mijn berichtje werd niet helemaal goed begrepen en daar werd dus ook wat cru op gereageerd.
Ik had namelijk niet aangegeven dat er "iemand" weg moest, maar bedoelde dat het "draadje" gesloten zou worden.
Als hier gewoon zinnige opmerkingen, tests, voorbeelden, hulpvragen en hulpantwoorden geplaatst worden zal (bijna) niemand
zich daar aan storen.
Dus niet meer ouwe....... en gewoon leuk en fijn bezig zijn met elkaar.
De moderators krijgen allerlei commentaar, maar zij moeten dit forum wel "draaibaar" houden en dat doen ze vrijwillig en
zonder beloning.
Dus denk daar ook even aan.
Kun je dat niet opbrengen, zwijg dan of wordt zelf moderator.
En nu......foto's maken allemaal!
Ook mijn berichtje werd niet helemaal goed begrepen en daar werd dus ook wat cru op gereageerd.
Ik had namelijk niet aangegeven dat er "iemand" weg moest, maar bedoelde dat het "draadje" gesloten zou worden.
Als hier gewoon zinnige opmerkingen, tests, voorbeelden, hulpvragen en hulpantwoorden geplaatst worden zal (bijna) niemand
zich daar aan storen.
De moderators krijgen allerlei commentaar, maar zij moeten dit forum wel "draaibaar" houden en dat doen ze vrijwillig en
zonder beloning.
- reebruine ogen
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
eagle schreef:Jongens en meiden, stop nu met die onzinnige berichten over vreemde merken, foto's van vreemde merken, enz.
zich daar aan storen.
zonder beloning.
Sluit mij hierop aan, het is mooi weer, geniet ervan
groet, Marielle
leer zien wat er wel goed is
en vooral:GENIET
Marielle
en vooral:GENIET
Marielle
- Matthieu
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
ik ga denk ik maar een overstap maken naar het canonforum
wordt hier kotsmisselijk van !
Nikon D3 + D3s + 14-24 + 24-70 + 50 + 105 + 70-300 VR + SB-700 +Elinchrome flitskoppen en boxen + nog meer
Kijken doe je met je ogen, fotograferen met je hart
www.matthieuverhoeven.nl
Kunstsite Matthieu
Flickr Matthieu
Laatste boek Matthieu
Kijken doe je met je ogen, fotograferen met je hart
www.matthieuverhoeven.nl
Kunstsite Matthieu
Flickr Matthieu
Laatste boek Matthieu
- Cees
- Forumlid
Fietsen is gezond; eet meer fiets !
morgen is alles toch weer anders..........................................................
morgen is alles toch weer anders..........................................................
Groet, Cees
Lid NCN
Lid NCN
- a90
- Forumlid
Tja, dan heb je daar in no time het zelfde als hier natuurlijk, met een Nikon op een Canonforum... :mrgreen:Matthieu schreef:ik ga denk ik maar een overstap maken naar het canonforum
D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"