Ze ziet uit naar een Nikon dag met papa mee.

Hans, leuk dat je er ook bij was met je twee vrouwen. Laat ook de foto's die je dochter gemaakt heeft hier zien, s.v.p.!!!Hans Kühn schreef:Samen met de dames een heel genoegelijke middag gehad. De eerste echte foto's van het kaartje gehaald. Voor een beginner niet slecht. Ongelofelijk wat een verschil met de toch al niet vervelende foto's uit de D80. Daar heeft onze dochter heerlijk mee staan zitten en liggen fotograferen. De appel valt blijkbaar niet ver van de boom ze heeft de smaak helemaal te pakken.
Ze ziet uit naar een Nikon dag met papa mee.
Sterkte Hans en je foto's (en die van je dochter) zien we vanzelf! Doe je de groeten ook van mij naar je dochter, ik heb een paar leuke foto's van haar!Hans Kühn schreef:Komt voor mekaar. Eerst moet ik mijn hoestje eens uitzweten. Kwam zaterdag opzetten en leek vanmorgen al aardig onder controle helaas te vroeg gejuicht. Blaf nu de hele boel bij elkaar. Morgen eerst de geneesheer eens om een drankje vragen. Neem nu maar vast een schelvispekel. Dat slaapt ook erg lekker....
Mag ik niet reageren zonder iets over de foto's te zeggen?hans1956 schreef:Beste Patrick, wat vind je van onze foto's??Patrick schreef:Mochten jullie ook door het hek naar het Paard? Ik dacht dat dat iets speciaals was...![]()