HDR Kerk in Drempt

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
Roy Kersbergen
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: **
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

HDR Kerk in Drempt

Bericht door Roy Kersbergen » wo apr 15 2009 7:37 pm

Ik ben wat aan het expirimenteren met HDR. Graag jullie mening!
Een kerkje bij ons in de buurt. :wink:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Roy Kersbergen op do apr 16 2009 9:49 am, 1 keer totaal gewijzigd.

remoss
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Re: De Kerk in Drempt

Bericht door remoss » wo apr 15 2009 8:34 pm

Ik vind HDR kleuren altijd wel apart, alhoewel het vaak door overdrijven niet meer op de werkelijkheid lijkt. Vooral als daarna een fikse dosis toommapping wordt toegevoegd.

Qua kleur valt het hier nog mee, echter de foto lijkt sterk over-verscherpt. Hierdoor wordt het een te druk gedoe naar mij idee. Aangezien je aan het experimenteren bent kan je er wellicht iets mee :)

Roy Kersbergen
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: **
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Re: De Kerk in Drempt

Bericht door Roy Kersbergen » wo apr 15 2009 8:56 pm

remoss schreef:Ik vind HDR kleuren altijd wel apart, alhoewel het vaak door overdrijven niet meer op de werkelijkheid lijkt. Vooral als daarna een fikse dosis toommapping wordt toegevoegd.

Qua kleur valt het hier nog mee, echter de foto lijkt sterk over-verscherpt. Hierdoor wordt het een te druk gedoe naar mij idee. Aangezien je aan het experimenteren bent kan je er wellicht iets mee :)
Ik moet wel zeggen dat de foto op zo'n klein formaat niet helemaal tot zijn recht komt. Maar je hebt gelijk wat je zegt met 'over-verscherpt'. Dat had inderdaad iets minder gemogen. Al met al bedankt voor je tips, ik kan hier zeker wat mee! :wink:

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”