Deze foto's zijn met mijn F100 op Fuji Superia 200 gemaakt.

Foto 1

Foto 2

Foto 3

Foto 4

Foto 5

Foto 6

Foto 7

Foto 8

Foto 9

Foto 10
Wordt vervolgd
We kwamen in een soort festival terecht. Eén van de onderdelen was een bouwvakkersrace : Een spijker in een balk meppen, een schroef erin draaien, een sjekkie draaien, koffie van 4 uur oud opdrinken, meezingen met een radio (met alleen poolse muziek) en de poolse woorden bij tekeningetjes van gereedschappen e.d. neerleggen. Dat alles met handschoenen aan. Het Pools heeft uiteraard te maken met al die poolse bouwvakkers in Nederland. De tijden van Harrie en Mikemix waren overigens niet echt toptijden. :mrgreen:rocksoff schreef:Ik vind ze erg fraai. Wat zijn Michael en Harry aan het doen met die handschoenen?
Kwam dat door het pools of door het gebrek aan bouwvakkers genen ?De tijden van Harrie en Mikemix waren overigens niet echt toptijden. :mrgreen:
Ik denk dat we allemaal wat van slag waren door de prettige ontvangst bij de entree door deze "bouwvakkers"luc schreef:Mooie series Fred ben benieuwd naar de rest.
Kwam dat door het pools of door het gebrek aan bouwvakkers genen ?De tijden van Harrie en Mikemix waren overigens niet echt toptijden. :mrgreen:
Dank, Maud. zonder dit draadje -nota bene van Frederix- te vervuilen, zie mijn aanwezigheid maar weer als een goede hoop op....Maud schreef:Mike, goed je weer te zien