Okidokia90 schreef:Voor de goede orde, ik reageerde niet direct op jouw opmerkingen en heb ze dan ook niet gequote. Het ging mij meer om de kritiek op het technisch inhoudelijke.Eeuw schreef:Hoge bomen..
en als jullie denken dat ik het negatief bedoel, lees zelf eens goed.
Prettige dag verder.
Maar genoeg hierover nu. Het punt is duidelijk lijkt me.
Eerste opnamen op Kodak Ektar 100 rolfilm
- Eeuw
- Forumlid

- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Eerste opnamen op Kodak Ektar 100 rolfilm
*´¨ )
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
There are two kinds of photographers: those who make pictures, and those who talk about it.
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
There are two kinds of photographers: those who make pictures, and those who talk about it.
- Cyrus
- Clublid

- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Van foto 1 en foto 4 druipt de nostalgie af, prachtig!
Even off-topic wegmijmeren:
Je foto's doen mij direct denken aan de tijd dat ik als klein jongetje met mijn Agfa Click II foto's maakte op rolfilm, uiteraard bij sommige foto's de rol nét niet goed gedraaid, met onbedoeld verschoven composities
De camera heb ik nog, net als de flitser (met van die magnesiumbolletjes - ploflampjes, zoals ik ze vroeger noemde). Het duo ligt echter al jáááren ongebruikt in de kast.
Even off-topic wegmijmeren:
Je foto's doen mij direct denken aan de tijd dat ik als klein jongetje met mijn Agfa Click II foto's maakte op rolfilm, uiteraard bij sommige foto's de rol nét niet goed gedraaid, met onbedoeld verschoven composities
De camera heb ik nog, net als de flitser (met van die magnesiumbolletjes - ploflampjes, zoals ik ze vroeger noemde). Het duo ligt echter al jáááren ongebruikt in de kast.
-
Frederix
Verbazingwekkend wat een aantal proefopnamen met een nieuwe film teweeg kan brengen. Ik denk dat er genoeg over is gezegd. Een ieder bedankt voor het reageren.
- Mike-Nikon
- Forumlid

- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Verplaatst naar Overig Fotografie.
Dit omdat het een test is van een bepaald soort film.
Dit omdat het een test is van een bepaald soort film.
Canon EOS-R3 met Canon RF 24-70mm F2.8L IS USM.
Maar dan van Nikon......En iets met een Z.
Maar dan van Nikon......En iets met een Z.
-
GdP
Fototechnisch wil ik er niets van zeggen, want dat is het algemeen wel in orden, maar de kwaliteit is gewoon belabberd.