Alleen zaterdag probleem met scherpstellen want het was wat donker in discotheek

Maar ik ga weer lekker verder lezen en proberen.
Is al verschillende keren gezegt,lees je gebruiksaanwijzing van lezen wordt je wijzerCoen-O schreef:Hey,
heb al deel ingelezen en geprobeerd.
Maar kan het zijn dat je met de standaard flitser geen warme foto's kan maken? ( Geen witte gezichten en wat gezelligheid uitstraald?)
Want de aangeraden externe flister kost ook weer 299 euro en dat kan ik ook in mijn nieuwe auto steken.
Met vriendelijke groet,
Coen Otten
De SB-600 is zeker geen EUR 299,=Coen-O schreef:Want de aangeraden externe flister kost ook weer 299 euro en dat kan ik ook in mijn nieuwe auto steken.
€299,=, wat de SB600 overigens echt niet kost, gaat je weinig extra's opleveren bij een nieuwe auto. Wat kan je daar nou voor kopen?Coen-O schreef:Want de aangeraden externe flister kost ook weer 299 euro en dat kan ik ook in mijn nieuwe auto steken.
Ik heb er weleens een hele auto voor gekocht. Had er wel wat werk aan maar het ding rijdt nog steeds perfectPatrick schreef:€299,=, wat de SB600 overigens echt niet kost, gaat je weinig extra's opleveren bij een nieuwe auto. Wat kan je daar nou voor kopen?Coen-O schreef:Want de aangeraden externe flister kost ook weer 299 euro en dat kan ik ook in mijn nieuwe auto steken.