dit is een wel bekende urbex lokatie. Ik heb met deze foto's eens wat anders willen proberen,
dan de rest van de genomen series van deze lokaties.
Hoop dat jullie ze mooi vinden,
groeten
1

2

3

4

5

6

7

8

Om te beginnen vind ik deze serie best wel gaaf, ik houd wel van contrast en kleurtjes. Ik vind dit aanmerkelijk leuker dan die vaak te ver doorgevoerde HDR-bewerkingen die ik ook wel eens voorbij zie schuiven in de serie URBEX-foto's.Patrick23 schreef:wel,
wat ik heb proberen te doen met de foto's is het volgende:
deze fabriek staat nu een jaar of 10/15 leeg. Toen waren de camera's ook nog niet echt "je van het", en heb dat dus
proberen na te bootsen. En inderdaad de foto's missen flink wat scherpte. Maar daar heb ik dus bewust voor gekozen.
Wilde ze wat ouder laten lijken eigenlijk. Maar ben het met jullie eens dat het niet de meest geweldige foto's zijn
van me.
bedankt,
Jazeker urbex Germay....het is een verlaten fabriek.....Germay schreef:Urbex![]()
![]()
Als ik echt urbex wil zien kijk ik wel naar Werner en Marcel hun urbex foto's, daar kan niemand aan tippen.Patrick23 schreef:heey G,
anders ff googlen op URBEX dan snap ie het
Germay schreef:Als ik echt urbex wil zien kijk ik wel naar Werner en Marcel hun urbex foto's, daar kan niemand aan tippen.Patrick23 schreef:heey G,
anders ff googlen op URBEX dan snap ie het![]()
![]()
---------------
Groet,'
Gert.
Verklaar je nader Frederix.........alleen met een smiley kom je er nu niet vanafFrederix schreef:Germay schreef:Als ik echt urbex wil zien kijk ik wel naar Werner en Marcel hun urbex foto's, daar kan niemand aan tippen.Patrick23 schreef:heey G,
anders ff googlen op URBEX dan snap ie het![]()
![]()
---------------
Groet,'
Gert.
Dank voor de complimenten Gert!Germay schreef:Als ik echt urbex wil zien kijk ik wel naar Werner en Marcel hun urbex foto's, daar kan niemand aan tippen.![]()
![]()
Ik vind de stelling erg overdreven. Wat ik ervan vind heb ik op dit forum nimmer onder stoelen en banken gestoken, kijk de postings maar eens terug. Er zit erg veel gaaf werk tussen, maar ook werk waar ik nou niet echt van onder de indruk ben. Dit is met name het geval bij het gebruik van HDR, dat lijkt soms nergens op.Werner schreef:Verklaar je nader Frederix.........alleen met een smiley kom je er nu niet vanafFrederix schreef:Germay schreef:
Als ik echt urbex wil zien kijk ik wel naar Werner en Marcel hun urbex foto's, daar kan niemand aan tippen.![]()
![]()
---------------
Groet,'
Gert.