Kies in de poll de beste inzending. Je kunt stemmen van 20-04-09 t/m 01-05-09. Tot de avond van 01-05 kun je stemmen, daarna start de beoordeling van de volgende weekopdracht.
Mocht je dat nog niet gedaan hebben, lees eerst de beschrijving en regels van de opdracht: Beschrijving weekopdracht
Let wel, het topic is enkel om je keuze te onderbouwen, niet om in discussie te gaan over andermans beoordeling.
Tip: handig om twee browserschermen te openen, één met de foto's en één met de poll. De foto's staan hier
Weekopdracht 56 - Beoordelen foto's
Re: Weekopdracht 56 - Beoordelen foto's
Ik vind het een lastige keuze. Eigenlijk is er geen enkele foto die voor mij echt in het thema past, die van Maribex vind ik desondanks het gaafste.
- pietje-nukem
- Forumlid
Hier kan ik me ook wel een beetje in vinden.Frederix schreef:Ik vind het een lastige keuze. Eigenlijk is er geen enkele foto die voor mij echt in het thema past,.
Na heel veel heen en weer gescroll tussen Nicole (swiebertje the movie) en Cresk (Titanic) heb ik gekozen voor de nostalgie van ons aller Swieber

Nicole, mjn stem heb je
Nou, van mij ook de groeten
Dank voor je stem, twijfelde tussen cresk en matthieu . Matthieu heeft mijn stem.
NAS Buikpijn
- Roy Kersbergen
- Forumlid
- Ervaringsniveau: **
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Mijn stem is gegaan naar Nicole omdat ik dit de enige plaatjes vind die in de buurt komen van het thema.
Tijdje over na zitten denken en heen en weer scrollen en uiteindelijk mijn keuze gemaakt.
En mijn stem gaat uit naarrrrr......Matthieu.
En mijn stem gaat uit naarrrrr......Matthieu.
- Maribex
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
De foto die wat mij betreft het beste in het thema past is onmiskenbaar die van EddieB.
Groet,
Martin
Groet,
Martin
Mooie Nikon-spullen...
http://www.martindebock.nl
http://www.martindebock.nl
De foto van Nikon Gino had zo uit een science fiction film kunnen zijn gekomen. Daarom mijn stem.
Laatst omhoog gehaald door roel op do apr 30 2009 5:09 pm.