@ Aart,klopt wat je allemaal zegt,alleen ik heb deze platen geschoten vanaf de overkant van het transferium van de waterbus in Ridderkerk je hebt daar een grandioos zicht op het hele gebeuren.Wat jammer is dat op het moment van de te waterlating niemand daar mag vertoeven op het parkeer terein,met het oog op wateroverlast van de enorme golfslag die het enorme schip teweeg brengt.De aanleg steiger van de waterbus wordt verwijdert en het scheepvaart verkeer wordt stil gelegt.Ik probeer vrijdag een honderden meters verderop bij de torenflat een plaatsje te bemachtigen het zal wel druk worden
.Als er nog meer Forumleden het willen fotograferen van het te water laten de tijd is rond 15,30 uur, zorg dat je ruim van te voren aanwezig ben i.v.b de drukte..Volg het bord Transferium in Ridderkerk.
@ Mike-Nikon,Klopt de foto's zijn niet super(heb belichting aangepast aan het donkere gedeelte van het schip) maar ik beschouwde het als een mededeling voor andere fotografen om hét moment vast te leggen van de stapelloop. :mrgreen:
Hier nog een foto vanaf de waterkant en een foto van de torenflat.
De flat waar het is.
Groet,
Gert. :mrgreen: