Graag commentaar

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Dennis71

Re: Graag commentaar

Bericht door Dennis71 » di apr 21 2009 5:34 pm

Wat een ontzettend leuke dame! Daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten :oops:
De bewerkte versie is mij te gladjes en komst niet natuurlijk meer over. Ik zou hoogop wat oneffenheden weghalen, meer ook zeker niet.

Zoiets misschien:
AfbeeldingAfbeelding

mikemix

Bericht door mikemix » di apr 21 2009 7:48 pm

Gave portretten, zeker heel fraai als je dit nog niet lang doet.

die bewerking van Soulpic is/vind ik over de top. Zoek de sleutelbeenderen :huh:
Zou de bewerking van Dennis als uitgangspunt nemen.

Weef

Bericht door Weef » di apr 21 2009 7:51 pm

mikemix schreef:Gave portretten, zeker heel fraai als je dit nog niet lang doet.

die bewerking van Soulpic is/vind ik over de top. Zoek de sleutelbeenderen :huh:
Zou de bewerking van Dennis als uitgangspunt nemen.
Dank je. Maar ik had de dame ook wel mee :-)

Boldey
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Boldey » do apr 23 2009 3:05 am

Mooie serie hoor!! Gave composities, de laatste 3 vind ik erg goed, #3 is m.i. nog iets te donker. De eerste is een heel erg mooi portret, ik vind dat ze een erg moi gezicht heeft voor deze foto, wat dat betreft absoluut mooi, alleen is het licht op haar hals veel lichter dan op haar gezicht en het gelige licht vind ik niet zo mooi. Ik dacht meteen toen ik het zag "gouden reflector". En om nog even verder te mierenneuken, ik vind haar lippenstift niet zo heel erg mooi, ik denk dat in deze setting geen make-up of heel minimaal beter was geweest. De bewerking van soulpic vind ik heel erg onnatuurlijk en doet wat mij betreft afbreuk aan het mooie gezicht van het model. Wat oneffenheden mogen best, maar is ook een kwestie van smaak natuurlijk.

soulpic
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door soulpic » do apr 23 2009 8:34 am

Boldey:

Als je goed kijkt zie je dat ook ik alleen maar de oneffenheden heb weg gewerkt.
Zo onnatuurlijk vind ik de bewerkte versie niet ogen, eerder de originele....dit omdat haar huid echt niet zo rood kan zijn.
Komt gewoon door de zon die daar op scheen, dan oogt de huidskleur zowiezo veel roder.
Heb net zoveel oneffenheden (puistjes e.d) weg gewerkt als Dennis. Het punt is alleen dat ik dynamic skin softener heb gebruikt.
Daarin wordt de huid ook nog verzacht d.m.v een soort blur/glow toe te passen.

Dat zou best eens voor iemand onnatuurlijk kunnen ogen ja, maar de bewerking op zich (het verwijderen van de puistjes - te rode huid) niet.
"Imagination is far more important than knowledge"

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”