Ik denk dat de Nikon 995 op 1 komt

Dan vind je deze vast ook heel mooi!Eeuw schreef:Geen podiumplaats, maar nummer 5 ligt hier trouw naast me. Al jaaaaaren. En kleiner dan de LX3 inderdaad.
He, die ken ik helemaal niet. Ik had denk ik een verre verre verre voorloper ervan, de C-2020 Die is gestolen (nee niet door mij, maar van mij) en dat heb ik nooit zo heel erg gevonden. Hierna kocht ik de CP-995. Geweldig. Altijd spijt gehad van inruil. Laatst nog geboden op eBay. Misschien ga ik het nog eens doen. Ik had ook de groothoekconverter erbij. De camera was vooral geschikt voor snapshots om een hoekje door het draaibare huis tov het objectief.Skippy schreef:Dan vind je deze vast ook heel mooi!Eeuw schreef:Geen podiumplaats, maar nummer 5 ligt hier trouw naast me. Al jaaaaaren. En kleiner dan de LX3 inderdaad.
Altijd een fraaie camera gevonden, heeft nog steeds heel veel liefhebbers.
Van ruilen komt huilen. Terug naar de studio voor de LX3 dan maarEeuw schreef:Altijd spijt gehad van inruil.
De nummer 1 is bekend; zoals al voorspeld door Mikemix een gedeelde eerste plaats voor de LX3 en D-Lux4mikemix schreef:Als ik naar de plaatjes rechts kijk, een gedeelde eerste denk ik zo.Skippy schreef:Ranglijst Ten Recommended Compacts
http://www.seriouscompacts.com/
ze zijn aan het aftellen van 10 naar 1 en zijn nu bij nummer 2.
Ik heb al zo'n idee welke camera nummer 1 wordt
Ah, mooi zo. Niet dat ik me echt zorgen maakte, maar 'just checking'. By the way, bij het maken van een filmpje zijn die strepen wél zichtbaar in het eindresultaat.mikemix schreef:Herkenbaar. Had die LX3 en nu de D-Lux 4 ook.
Geen zorg. Welke heb jij Martijn? Of heb je de "4" van Dick gezien/geprobeerd?