Eerste poging om de buitenkant van een gebouw vast te leggen.
Ben benieuwd naar jullie reacties.
foto 1

foto 2

foto 3

Een fles wijn doet doorgaans wonderen, wel na 13:00 komenRee schreef:@Arend en Mike-> Naar binnen was voor mij geen optie, het is in gebruik gegeven aan kunstenaars en dan is naar binnen gaan een brug te ver voor mij.
Sorry ik drink uitsluitend voor 12.00 uur ! :mrgreen:mikemix schreef:Een fles wijn doet doorgaans wonderen, wel na 13:00 komenRee schreef:@Arend en Mike-> Naar binnen was voor mij geen optie, het is in gebruik gegeven aan kunstenaars en dan is naar binnen gaan een brug te ver voor mij.
Ik ben er binnen geweest, zie mijn serie:mikemix schreef:Heel fraai, Ree.
ER was geen mogelijkheid om naar binnen te sneaken?
Hey Fred,Frederix schreef:Ik ben er binnen geweest, zie mijn serie:mikemix schreef:Heel fraai, Ree.
ER was geen mogelijkheid om naar binnen te sneaken?
http://www.fotosvanfred.nl/serie-08/ser ... me-nl.html
Ik had vanwege mijn werk de mogelijkheid om er zonder in te breken te kunnen fotograferen. Het is best wel link. De voeren zijn namelijk stok verrot, op verschillende plaatsen kon je zien dat er mensen doorheen gezakt waren. Soms loop je alleen over de vloerbedekking en voel je dat er geen vloer meer onder zit.
Ik vind de foto's van deze serie best wel gaaf.
Hoi Ree,Ree schreef: Fred, als je het leuk vind nodig ik je bij deze uit om je foto's (of een selectie daarvan) in dit draadje te plaatsen... voor het complete plaatje....
Als Fred dit doet verzoek ik de mods om het draadje te verplaatsen naar foto presentaties.
Zo denk ik er ook over, maar niet iedereen jammer genoegRee schreef:Pffff nou ik vind het prima..... het gaat nog steeds om de foto's en niet het merk wat mij betreft....