Die enz. erachter betekend dat we ook een klein beetje meer bewegingsvrijheid hebbenmikemix schreef:Heb de draad titel aangepast, we lopen helemaal on-topic Mike, dank.

Die enz. erachter betekend dat we ook een klein beetje meer bewegingsvrijheid hebbenmikemix schreef:Heb de draad titel aangepast, we lopen helemaal on-topic Mike, dank.
Woww, dat moet ik ook proberen met de SB800 op de LX3, hoe kom je er toch op om dit te proberenmikemix schreef:Heb net de SB-900 op de D-Lux 4 gehad, dit werkt in de "A" stand prima.
dan mag ik nu zeker ook wel vragen waarom ik mijn sandisk sdhc 4GB SD kaart uit de LX3 niet in de kaartlezer van mijn laptop maar ook niet in die van mijn desktop kan lezen? De desktop is 1 jaar en de laptop ca 2jaar oud.mikemix schreef:Heb de draad titel aangepast, we lopen helemaal on-topic
Da's raar hé. Waar speel je mee over dan? Ik heb daar nog geen last van gehad.Knors schreef:dan mag ik nu zeker ook wel vragen waarom ik mijn sandisk sdhc 4GB SD kaart uit de LX3 niet in de kaartlezer van mijn laptop maar ook niet in die van mijn desktop kan lezen? De desktop is 1 jaar en de laptop ca 2jaar oud.mikemix schreef:Heb de draad titel aangepast, we lopen helemaal on-topic
Verder viel het mij op dat ik de foto's van mijn kaart alleen maar kan wissen door te formatteren in de camera en niet automatisch kan verwijderen van de kaart na het overspelen. De camera is dan aangesloten via de mini usb op de pc.
Hop en weer een fles wijn op tafel...mikemix schreef:Klopt, je moet hem via de flitser vast houdenmaar wel lekker bouncen
![]()
Wijn is gezond, luister goed naar Joris 2 pinter.rocksoff schreef:Hop en weer een fles wijn op tafel...mikemix schreef:Klopt, je moet hem via de flitser vast houdenmaar wel lekker bouncen
![]()
Moet je kijken, Nikon en Leica werken zelfs samenmikemix schreef: externe Nikon flits werkt prima in de "A" stand.
Na overspelen met lightroom maar ook via windows blijven de foto's op de kaart in de camera achter.Eeuw schreef:Da's raar hé. Waar speel je mee over dan? Ik heb daar nog geen last van gehad.
Bij deze foto zat er geen flitser op. Af en toe heb ik de SB-800 erbij en die synchronisatie op van de snelle tijden is wel leuk hoor.joepert schreef:Gave foto man! Begrijp ik goed dat jij er ook ff een externe flitser op had gezet? Dan steekt die 1/250 die je met de meeste Nikons haalt toch weer schril af...
Maarreh: is dat een onschuldig slangebeest of doet-ie ook bijten? Brrrr. Waar woon jij eigenlijk in Frankrijk? Ik heb er zelf een keer adders gezien in de alpen. Nou ja, tijdens je woestijnritjes kom je waarschijnlijk nog wel griezeligere dingen tegen.
En je gebruikt 'move' ipv 'copy' ?Knors schreef:Na overspelen met lightroom maar ook via windows blijven de foto's op de kaart in de camera achter.Eeuw schreef:Da's raar hé. Waar speel je mee over dan? Ik heb daar nog geen last van gehad.
Offtopic; bij lekker bouncen moet ik altijd weer hier aan denken Bouncing Koot & Biemikemix schreef:Klopt, je moet hem via de flitser vast houdenmaar wel lekker bouncen