Dan moet dit ook gaan met de SB-400, toch? Kan je meteen de andere combinatie maken, het geheime wapen...mikemix schreef:Heb net de SB-900 op de D-Lux 4 gehad, dit werkt in de "A" stand prima.
Ik probeerde vanmiddag de SB800 met de LX3, werkt perfectALE schreef:Dan moet dit ook gaan met de SB-400, toch? Kan je meteen de andere combinatie maken, het geheime wapen...mikemix schreef:Heb net de SB-900 op de D-Lux 4 gehad, dit werkt in de "A" stand prima.
Groet,
ALE
Helaas Arthur, werkt niet goed samen zie hier http://forums.dpreview.com/forums/read. ... e=30735558ALE schreef:Dan moet dit ook gaan met de SB-400, toch? Kan je meteen de andere combinatie maken, het geheime wapen...mikemix schreef:Heb net de SB-900 op de D-Lux 4 gehad, dit werkt in de "A" stand prima.
Groet,
ALE
Ziet er stoer uit, nou nog een optische zoeker en klaar is EeuwEeuw schreef:Mijn vies en winderig weer outfit.
Tsja, die kan d'r nou ook wel bij, tasje past toch al lang niet meer.Skippy schreef:Ziet er stoer uit, nou nog een optische zoeker en klaar is EeuwEeuw schreef:Mijn vies en winderig weer outfit.
Optische zoeker kijkt niet over die trechter heenSkippy schreef:Ziet er stoer uit, nou nog een optische zoeker en klaar is EeuwEeuw schreef:Mijn vies en winderig weer outfit.
:mrgreen:Jolanda schreef:Gelukkig!
Want ik moet echt een keer zeggen: mannen, dat tasje is zo..... foeilelijk en fout....
Of trap ik nu op teentjes???
Jolanda
Nee,Jolanda schreef:Gelukkig!
Want ik moet echt een keer zeggen: mannen, dat tasje is zo..... foeilelijk en fout....
Of trap ik nu op teentjes???
Jolanda
Het is dan ook een echt mannentopic:Eeuw schreef:wel leuk trouwens, de eerste post van een vrouw na 671 berichtenen dat gaat over het tasje..
Groter tasje? Kijk hier eens http://www.lx3-photography.com/search/l ... CCESSORIESEeuw schreef:Tsja, die kan d'r nou ook wel bij, tasje past toch al lang niet meer.Skippy schreef:Ziet er stoer uit, nou nog een optische zoeker en klaar is EeuwEeuw schreef:Mijn vies en winderig weer outfit.
Je weet maar nooit Jolanda, deze mannen hebben misschien toch wat verborgen (vr) eigenschappenJolanda schreef:Mannentopic??
Met tig berichten en tig foto's van een tasje begin ik daar hard aan te twijfelen....