--
Re: Vanmorgen Schiphol Oost *foto 4 bijgevoegd*
Mooie platen van mooie auto's.
Die Tatra is echt mijn favoriet. De foto, maar ook de auto.
Die Tatra is echt mijn favoriet. De foto, maar ook de auto.
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Mooie auto's, mooi vliegtuig!
Qua foto absoluut nr. 3, geeft meer gevoel van ruimte dan de eerste twee, hoewel ik daarop de auto's mooier vind.
Qua foto absoluut nr. 3, geeft meer gevoel van ruimte dan de eerste twee, hoewel ik daarop de auto's mooier vind.
Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Geweldige foto's, de regen heeft zeker toegevoegde waarde.
Ik sprak laatst iemand die de hele dag in de stromende regen heeft gelopen met de D3, de camera was zeik en zeik nat, geen centje pijn.
Ik sprak laatst iemand die de hele dag in de stromende regen heeft gelopen met de D3, de camera was zeik en zeik nat, geen centje pijn.
Groeten Kees
Mijn motto: De compositie máákt de foto
Fujifilm X100F
Mijn motto: De compositie máákt de foto
Fujifilm X100F
Hele mooi platen Michael. Ben benieuwd of mijn D700 ook zo goed de regen kan verdragen.
- a90
- Forumlid
Deze ? (ff op kliken voor een grote plaat)Bull schreef:Die Tatra is echt mijn favoriet. De foto, maar ook de auto.

D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
Complimenten Michael, enorm mooie platen zijn het geworden. Ziet er weer gelikt uit.
Cheers,
ALE
Cheers,
ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters
--
Laatst gewijzigd door mikemix op vr mei 15 2009 8:03 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Prachtige auto's die Tatra's met de luchtgekoelde V8 motor achterin. Het is net of je een of ander préhistorisch monster de hoek om ziet komen met die grote vin achterop.
De constructeur van die Tatra's was Hans Ledwinka. een grote vriend van Ferdinand Porsche en die kennen we weer van...de kever. Precies..die met de luchtgekoelde motor achterin. Van wie zou die het idee hebben
Bedankt voor de mooie Tatra foto's Mike
Ik had ook nog wat Tatra. Vorig jaar oldtimerdag in Vianen.

De constructeur van die Tatra's was Hans Ledwinka. een grote vriend van Ferdinand Porsche en die kennen we weer van...de kever. Precies..die met de luchtgekoelde motor achterin. Van wie zou die het idee hebben

Bedankt voor de mooie Tatra foto's Mike
Ik had ook nog wat Tatra. Vorig jaar oldtimerdag in Vianen.

- MARS
- Clublid
- Contacteer:
MIKEMIX KLASSE.
Foto 3 (eerste serie) qua compo is mijn favoriet. Fraai bewerkt, goede sfeer. Ben jaloers: oude auto's, vliegtuigen combineren met mijn andere hobby fotografie.....
Groeten,
Marcel
PS, Waren de (open) auto's ook waterproof ??
Foto 3 (eerste serie) qua compo is mijn favoriet. Fraai bewerkt, goede sfeer. Ben jaloers: oude auto's, vliegtuigen combineren met mijn andere hobby fotografie.....
Groeten,
Marcel
PS, Waren de (open) auto's ook waterproof ??
http://www.marcelpostfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Jolanda
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Moet zeggen dat het een mooie combinatie is, auto/vliegtuig.
Lekkere serie, moet ontzettend leuk geweest zijn om daar te mogen fotograferen.
Met plezier naar gekeken en de verhaaltjes er rondom gelezen.
Jolanda
Lekkere serie, moet ontzettend leuk geweest zijn om daar te mogen fotograferen.
Met plezier naar gekeken en de verhaaltjes er rondom gelezen.
Jolanda
click voor mijn foto's op flickr.
- Maud
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
Nummer 1 van eerste serie, wauw wat geeft die de sfeer aan zeg, echt practig. Tweede sersie ook echt heel mooi..
Leuk inderdaad om dit eens te zien
Gr.
Maud
Leuk inderdaad om dit eens te zien
Gr.
Maud
D700 | D90 + MB-D80 | Nikkor AF-S 24-70mm F/2.8G ED | Nikon DX 18-135mm | Nikkor 105mm 2.8 | Nikkor 50mm 1.8 | Nikon AF-S 70-300 F/4.5-5.6 VR | Tamron 17-50 F2.8 | 2x SB-600 | Manfrotto statief
Dank iedereen voor de goede suggesties en opbouwende kritiek, Wordt gewaardeerd.
-
- Moderator
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Ook opvallend hoe goed je het doordrukken beheerst, zo goed uitgevoerd dat het niet opvalt maar als vanzelfsprekend is.mikemix schreef:Dank iedereen voor de goede suggesties en opbouwende kritiek, Wordt gewaardeerd.
Dat zijn zaken die je meeneemt in het vervolg idd.Skippy schreef:Ook opvallend hoe goed je het doordrukken beheerst, zo goed uitgevoerd dat het niet opvalt maar als vanzelfsprekend is.mikemix schreef:Dank iedereen voor de goede suggesties en opbouwende kritiek, Wordt gewaardeerd.
Ook één van de redenen te posten om te zien wat anderen er van vinden. Veelal werk ik het later groter uit, de kans is
namelijk groot dat je te veel in eigen werk kan komen te zitten waardoor je bepaalde details over het hoofd kan gaan zien.
Net als jouw suggestie op die Duitse auto

Net als een vriend van mij er op attendeerde dat de snelheid niet in het plaatwerk terug kwam, in die betreffende Duitse auto.
Daar doe ik dan gelijk wat mee. Dan ben je zelf eigenlijk alleen maar gefocust op het totaalplaatje.
De eerste drie beelden van de auto's zijn alledrie verschillend bewerkt, leuk om te polsen hoe iedereen daar verschillend tegenaan kijkt.