Heb erg veel foto's gemaakt en wil er een paar laten zien :mrgreen:
Groetjes Barry
1
2
3
4 Hij ging recht voor de lens onderuit

5 Hij was niet erg blij....
6
7
8 Na de race een burnout

9
Ree schreef:Hoi Barry,
Leuke serie met veel snelheid, maar helaas mis ik heel veel scherpte.
Kan je aangeven wat de gebruikte instellingen zijn geweest ?
foto 4 wel het moment goed te pakken....
Had eerst een sluitetijd van 1/125 maar dat was geen succesRee schreef:Ok... pannen met 750 mm, daar heb ik geen ervaring mee....![]()
Maar kan me voorstellen dat je dan met 1/250 niet scherp schiet.
Is mij ook wel eens gebeurd Irwan.. gelukkig kon ie nog op tijd remmen :mrgreen:Pancarans schreef:verder valt mij op dat sommige motoren zowat de foto uitrijden. Ik bedoel te zeggen dat ik graag wat meer ruimte voor de motor zie
Wat voor diafragma heb je gebruikt?...Bij deze sport moet je minimaal qua sluitertijd op 1/1000 zitten en je diafragma wideopen.barricade666 schreef:Had eerst een sluitetijd van 1/125 maar dat was geen succesRee schreef:Ok... pannen met 750 mm, daar heb ik geen ervaring mee....![]()
Maar kan me voorstellen dat je dan met 1/250 niet scherp schiet.toen opgeschroeft naar 1/250 en dat vond ik beter gaan, mischien had ik hem nog sneller moeten zetten, maar dat is voor de volgende keer.
Hilarisch, echt!Ree schreef:
Is mij ook wel eens gebeurd Irwan.. gelukkig kon ie nog op tijd remmen :mrgreen:
BIj de TT ga ik het weer proberen maar het zal wel wat drukker zijn. Ik hoop niet dat ik het publiek erg in de weg zit met mijn gear!Markscary schreef:Blijft gaaf bikes zien en fotograferen. Ben ook vaak aan het oefenen. Als je naar de baan gaat, ga dan eens vanaf de Bult kiekjes maken.