Zijn er mensen die morgen foto's willen maken van de opbouw van wat ooit een kinderfeest is geweest? Ik ben van plan vanaf na middag rond te lopen in amsterdam, jordaan en centrum. Iemand verder geinteresseerd? Niet met de auto, dicht bij cs.
George
koningendaggekte amsterdam
Re: koningendaggekte amsterdam
Hmm volgens mij mag er pas na 12 uur 's nachts opgebouwd worden.
Alleen podia zullen eerder opgebouwd worden ivm de koninginnenachtfeesten.
De "vrij"markten op Damrak en Rokin, volgens mij alleen na 12 uur 's nachts, het Vondelpark wordt vrij gehouden voor de kinderen.
Zie hier
Overigens ben ik wel geïnteresseerd, maar ik moet op Koninginnedag zelf in het centrum werken, dus ik kan me lol voldoende op.
Groet,
Irwan
Alleen podia zullen eerder opgebouwd worden ivm de koninginnenachtfeesten.
De "vrij"markten op Damrak en Rokin, volgens mij alleen na 12 uur 's nachts, het Vondelpark wordt vrij gehouden voor de kinderen.
Zie hier
Overigens ben ik wel geïnteresseerd, maar ik moet op Koninginnedag zelf in het centrum werken, dus ik kan me lol voldoende op.
Groet,
Irwan
De gein zit hem in de voorbereidingen, en die zijn niet inpandig.
Al vanaf vorige week zijn er afbakingen van particulieren, bezet. Horeca is nu volop bezig extra extra taps aan te voeren. Overal opstoppingen veroorzaakt door leveranciers. Dat is de dynamiek.
George
Al vanaf vorige week zijn er afbakingen van particulieren, bezet. Horeca is nu volop bezig extra extra taps aan te voeren. Overal opstoppingen veroorzaakt door leveranciers. Dat is de dynamiek.
George
Ik lees even terug. Ik heb het over morgen, voor koningendag.
George
George