Kleedjesmarkt op Koninginnedag in Amersfoort (NL)

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Frederix

Kleedjesmarkt op Koninginnedag in Amersfoort (NL)

Bericht door Frederix » zo mei 03 2009 12:23 am

Afgelopen Koninginnedag ben ik vroeg op pad gegaan om over de kleedjesmarkt in Amersfoort te struinen. Rond de middag kwam ik weer thuis en zette -niets vermoedend- de TV aan om naar het defilé in Apeldoorn te kijken. Zie ik alleen een stukgereden zwart autootje tegen een monument staan met veel heen en weer rennende agenten, ambulances e.d. Ik vroeg mij af wat er gebeurd was. Langzaam drong het tot mij door dat er wel iets ergs aan de hand was. Vol verbazing en afgrijzen de berichtgeving gevolgd.

Desondanks zou ik toch graag een paar indrukken van de kleedjesmarkt in Amersfoort van dit jaar laten zien.

De foto's zijn allemaal gemaakt met mijn Nikon F100 op Fuji Superia 200 en vervolgens gescand met een Nikon Coolscan IV ED.

Afbeelding
Foto 1

Afbeelding
Foto 2

Afbeelding
Foto 3

Afbeelding
Foto 4

Afbeelding
Foto 5

Afbeelding
Foto 6

Afbeelding
Foto 7

Ik zal de serie nog aanvullen met indrukken van de rotzooi die na zo'n kleedjesmarkt achter blijft. Die is onvoorstelbaar.

Frederix

Re: Kleedjesmarkt op Koninginnedag in Amersfoort (NL)

Bericht door Frederix » zo mei 03 2009 9:00 pm

Zoals in mijn eerste posting aangegeven hierbij een indruk van de rommel ná de kleedjesmarkt in Amersfoort.

Afbeelding
Foto 8

Afbeelding
Foto 9

Afbeelding
Foto 10

Afbeelding
Foto 11

Afbeelding
Foto 12

Afbeelding
Foto 13

J.Hoes
Forumlid
Forumlid

Bericht door J.Hoes » zo mei 03 2009 10:39 pm

Leuke impressie! Jammer van die bende achteraf, maar met oud en nieuw is dat nog erger.

Groet Hans.

Nicole
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Nicole » ma mei 04 2009 9:16 am

Mooie foto,s. Wat een rommel zeg..
NAS Buikpijn

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”