Dank je Edwin voor je heldere uitleg.
Alleen ik kan niet vinden hoe ik die anders vast leg.
Ik dacht dat dat standaart gebruikt werd met het wijzertje onder de navigatie L=lock . =unlock.
Functieknop toewijzen
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Functieknop toewijzen
Ik gebruik de functie knop om de flitser uit te schakelen. Handig als je flitser op je camera staat, en je tussendoor foto's wilt maken die niet geflitst zijn...
- Cyrus
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Nee, met dat schakelaartje kun je de "joystick" blokkeren zodat je niet onbedoeld je scherpstelpunt verandert, bijvoorbeeld als je met je wang er tegenaan komt, tijdens het nemen van een foto.wil53 schreef:Dank je Edwin voor je heldere uitleg.
Ik dacht dat dat standaart gebruikt werd met het wijzertje onder de navigatie L=lock . =unlock.
- Cyrus
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Da's ook een mooie toepassing!Patrick schreef:Ik gebruik de functie knop om de flitser uit te schakelen. Handig als je flitser op je camera staat, en je tussendoor foto's wilt maken die niet geflitst zijn...
Ja zie het nu ook.Cyrus schreef:Nee, met dat schakelaartje kun je de "joystick" blokkeren zodat je niet onbedoeld je scherpstelpunt verandert, bijvoorbeeld als je met je wang er tegenaan komt, tijdens het nemen van een foto.wil53 schreef:Dank je Edwin voor je heldere uitleg.