1

2

3

4

5

En een groepje mensen dat foto's maakt... Wat was precies je bedoeling?noogle schreef:Zie alleen een boom....
Maar die moeten ook water hebben natuurlijk!
Michael
Ik ben heel, heel erg benieuwd WAT je hebt aangepast. Wat was het probleem precies met die andere foto's? We komen dit als moderators vaak tegen, en ik ben er nog steeds niet achter wat het nou precies is....richardenjose schreef:Ik heb de linkjes aangepast en denk dat ze nu voor iedereen te zien zijn.
Bedankt voor de feedback.
Okay, ga ik onthouden. Zucht... wat is Photobucket.com dan een verademing!richardenjose schreef:Hoi Patrick,
Zelf schrijf je dit in het forum:
Ik zie vrij vaak links als deze langskomen:
Code: Selecteer alles
http://lh5.ggpht.com/_eoVKKXNA_EM/SZWZ4 ... border.jpg
Die werken dus niet direct in het forum. Maar als je s920 verandert in s800 dan gaat het prima! Zo dus:
Code: Selecteer alles
http://lh5.ggpht.com/_eoVKKXNA_EM/SZWZ4 ... border.jpg
Het is maar dat jullie het weten!
In mijn verwijzingen stond echter helemaal geen S920, s800 of wat dan ook. Ik heb S800 er tussen gezet en nu werkt het volgens mij.
Richard
Nou, net als bij alle uitjes: koffie, taart en krokettenPatrick schreef:Wat is de toegevoegde waarde naast de gezelligheid?
Tja, da's geen geld voor een leuke dag. Kwam de meeste informatie van de mede-excursisten, of van de excursie-gever?richardenjose schreef:Tja, wat is de toegevoegde waarde. Een aantal mensen hebben veel opgestoken over fotografie (gebruik histogram, bracketing enz). Andere mensen hebben het een en ander opgestoken over de natuur. Verder is het vooral leuk om met gelijk gestemden aktief bezig te zijn. Het Amsterdamse waterleidingduinen gebied is echt een super mooi gebied en de axcursie kostte 7,50 (incl koffie en stroopwavel)
Een PB werkt prima...george013 schreef:Patrick,
Ik weet niet hoe je te bereiken. Maar een verwijzing met s920 is WEL te zien ls je eerst het voorbeeld oproept. Maar na plaatsing,bevestigen, NIET. Dit kan alleen forumsoftware zijn.
George