Dag Ed,
Mooie Porsche. Wanneer komt jullie club - ik neem aan dat het een club-meeting is waarbij deze foto is gemaakt - bij elkaar.
AG
Detail
-
OnlineEd Post
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Beste AG,Amadeus Gould schreef:Dag Ed,
Mooie Porsche. Wanneer komt jullie club - ik neem aan dat het een club-meeting is waarbij deze foto is gemaakt - bij elkaar.
AG
Het hangt er een beetje van af wát voor Porsches je wil fotograferen....

Hier vind je diverse data waar alleen maar Porsche 944's en een enkele 924 te zien zijn.
Hier vind je voornamelijk de meetings van de z.g. Porsche 911-jes.
Hier vind je de agenda van een andere club waar ik ook lid van ben.
Wil je echter een giga-verzameling Porsches zien, dan zijnde All Dutch Porsche Zandvoort Days 2006 op 7,8,9 July 2006 op het circuit in Zandvoort een absolute aanrader.
Misschien is dat ook iets voor een leuke fototrip van de Nikonclub....

Overigens, ik onderhoud een fotosite over mijn Porsche én de diverse meetings waar ik de afgelopen tijd ben geweest.
De site is hier te vinden en door aanklikken in de linker menubalk kom je in allerlei submenu's.
Heel veel kijkplezier.

Grtx,
Ed.
Take nothing but photographs, leave nothing but foot prints.
Tassen vol Nikon en Fujifilm spullen, en een hoop oud glas. Wat ga ik nu weer eens gebruiken....
Tassen vol Nikon en Fujifilm spullen, en een hoop oud glas. Wat ga ik nu weer eens gebruiken....
- Stingray
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Gebruik van statief
Beste AG,
Al diverse keren zweer je bij het gebruik van een statief mn. bij de auto-foto's. Ik als beginneling zou de foto's uit de hand hebben geschoten.
Nu kan ik me voorstellen dat een goed statief trillingen/vibraties opheft maar maak je dan ook gebruik van een draadontspanner (erg extreem gesteld but why not?
Kun je kort iets uitleggen over jou ervaringen met het fotograferen met het statief en enige tips geven die een duidelijk positief foto resultaat opleveren?
Mijn dank is eeuwig.
Stingray
Al diverse keren zweer je bij het gebruik van een statief mn. bij de auto-foto's. Ik als beginneling zou de foto's uit de hand hebben geschoten.
Nu kan ik me voorstellen dat een goed statief trillingen/vibraties opheft maar maak je dan ook gebruik van een draadontspanner (erg extreem gesteld but why not?
Kun je kort iets uitleggen over jou ervaringen met het fotograferen met het statief en enige tips geven die een duidelijk positief foto resultaat opleveren?
Mijn dank is eeuwig.
Stingray
Dag Stingray, Ed, Forumvrienden,
Er is niet veel over te vertellen. Met 50 ASA of 100 ASA en bij diafragma 8-11 heb ik vanwege de sluitertijden vaak een statief nodig.
Ik gebruik de draadontspanner niet altijd: je kunt ook de ontspanvertrager toepassen. De spiegel klapt dan meteen op en wat later gaat de sluiter open.
Dank Ed voor de informatie.
AG
Er is niet veel over te vertellen. Met 50 ASA of 100 ASA en bij diafragma 8-11 heb ik vanwege de sluitertijden vaak een statief nodig.
Ik gebruik de draadontspanner niet altijd: je kunt ook de ontspanvertrager toepassen. De spiegel klapt dan meteen op en wat later gaat de sluiter open.
Dank Ed voor de informatie.
AG