Naast mijn paint shop pro 10, heb daarnaast ook Elements 4.0 aangeschaft. Mijn vraag is nu of er (leer)boeken zijn van Elements?
Misschien heeft iemand wel iets liggen van vorige versies, die er erg op lijken. Het verschil tussen PSP en PS 4.0 is toch redelijk aanwezig.
Zijn er Photoshop Elements 4.0 boeken te koop?
- smitsfotografie
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Ik heb best wel aardig wat digitale bewerkings boeken maar het meeste gebruik ik nog het boek van Tim Daly, Digitale fotografie ISBN90-5764-119-4 wat ik ooit voor fl 2,50 bij een boekendump heb gekocht.
Het is gebaseerd op gebruik van een van de eerste versies van photoshop/photodeluxe werkwijze en interface zijn praktisch onveranderd gebleven dus is het nog steeds toepasbaar.
Ik gebruik het meer als naslagwerk voor de "Hoe deed ik dat ook al weer momenten" en ik zie het nog steeds als een goede basis om jezelf de werkwijze van Photoshop eigen te maken.
Luc.
Het is gebaseerd op gebruik van een van de eerste versies van photoshop/photodeluxe werkwijze en interface zijn praktisch onveranderd gebleven dus is het nog steeds toepasbaar.
Ik gebruik het meer als naslagwerk voor de "Hoe deed ik dat ook al weer momenten" en ik zie het nog steeds als een goede basis om jezelf de werkwijze van Photoshop eigen te maken.
Luc.
-
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Nog twee suggestie
Academic service, Foto's bewerken met photoshop Elements, Erick Mansvelder
(www.academicservice.nl)
Easy computing, Snelgids Photoshop Elements 3.0, Dre Holthuijsen
(www.easycomputing.nl)
Zelf gebruik ik vooral het Easy Computing boek, beknopt en duidelijk en veel tips.
Academic service, Foto's bewerken met photoshop Elements, Erick Mansvelder
(www.academicservice.nl)
Easy computing, Snelgids Photoshop Elements 3.0, Dre Holthuijsen
(www.easycomputing.nl)
Zelf gebruik ik vooral het Easy Computing boek, beknopt en duidelijk en veel tips.