Picture Project
Picture Project
Help!
I.v.m. aanschaf nieuwe computer (Vista) wil ik Picture Projec installeren. Ik heb nog versie 1.5. Versie 1.7 had ik maar is verdwenen. Ik zoek nu 'n versie 1.7 die ik dan verder kan updaten. Er is geen eerdere versie meer te vinden op de site van Nikon. Wie helpt mij verder of tip hoe ik verder kan komen.
I.v.m. aanschaf nieuwe computer (Vista) wil ik Picture Projec installeren. Ik heb nog versie 1.5. Versie 1.7 had ik maar is verdwenen. Ik zoek nu 'n versie 1.7 die ik dan verder kan updaten. Er is geen eerdere versie meer te vinden op de site van Nikon. Wie helpt mij verder of tip hoe ik verder kan komen.
- gijs sandberg
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Picture Project
S,
Probeer het eens met deze link...
http://nikoneurope-nl.custhelp.com/app/ ... _id/127714
NB Picture Project is voor Nikon Dode software: er wordt niet langer aan gewerkt.
Het kan zijn dat je een versie 1.7.0 nodig hebt: if so: mail Nikon support via Support-Mijn Vragen.
Groeten, Gijs
Probeer het eens met deze link...
http://nikoneurope-nl.custhelp.com/app/ ... _id/127714
NB Picture Project is voor Nikon Dode software: er wordt niet langer aan gewerkt.
Het kan zijn dat je een versie 1.7.0 nodig hebt: if so: mail Nikon support via Support-Mijn Vragen.
Groeten, Gijs
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)
Beste Gijs,
Het is juist dat deze versie/uopdate is gedownload maar hiervoor is nodig versie 1.6. Ik heb alleen nog versie V 1.5 ter beschikking. Deze is dus iets te oud. Het is mij thans bekend dat deze softwaren niet meer wordt ondersteund maar als je er al jaren met veel plezier mee werkt is het wel pijnlijk nu te moeten constateren dat Nikon je in de steek laat.
Gerard
Het is juist dat deze versie/uopdate is gedownload maar hiervoor is nodig versie 1.6. Ik heb alleen nog versie V 1.5 ter beschikking. Deze is dus iets te oud. Het is mij thans bekend dat deze softwaren niet meer wordt ondersteund maar als je er al jaren met veel plezier mee werkt is het wel pijnlijk nu te moeten constateren dat Nikon je in de steek laat.
Gerard
- Cees
- Forumlid
Staat versie 1.6 niet gewoon 'lager' in de rij? Meestal kun je bij Nikon ook nog oudere software downloaden.
Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Ik wou dat het waar was. Maar ik kan verder niets vinden. Misschien dat er iemand opstaat en nog 'n copie heeft van de software.Tenslotte zullen er toch wel meer mee werken. Ik heb intussen al wel 'n aanbod voor versie 1.5 maar deze heb ik dus.
- MvBoetzelaer
- Clublid
- Contacteer:
Waarom ga je niet over naar ViewNX?
Ik heb PP nooit helemaal begrepen (ligt aan mij) en daarom ook nooit willen gebruiken. ViewNX doet volgens mij alles wat PP kan en nog meer. Bovendien wordt het onderhouden door Nikon, zodat je ook bij aanschaf van een evt. nieuwe camera volledige ondersteuning van alle features kunt verwachten.
ViewNX is gratis te downloaden van de Nikon-site.
Groeten,
Marnix
Ik heb PP nooit helemaal begrepen (ligt aan mij) en daarom ook nooit willen gebruiken. ViewNX doet volgens mij alles wat PP kan en nog meer. Bovendien wordt het onderhouden door Nikon, zodat je ook bij aanschaf van een evt. nieuwe camera volledige ondersteuning van alle features kunt verwachten.
ViewNX is gratis te downloaden van de Nikon-site.
Groeten,
Marnix
Een dag zonder Nikon is een dag niet geleefd.
- Léon Obers
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
Via Google kom ik nog diverse links tegen voor download Picture Project versie 1.6
http://www.google.nl/search?hl=nl&num=1 ... ad&spell=1
Misschien niet de Nederlandse versie, maar daar zou je mogelijk de Nederlandse 1.7 updater overheen kunnen gooien ?
http://www.google.nl/search?hl=nl&num=1 ... ad&spell=1
Misschien niet de Nederlandse versie, maar daar zou je mogelijk de Nederlandse 1.7 updater overheen kunnen gooien ?
Vriendelijke groet, Léon Obers
- Jur
- Forumlid
- Contacteer:
Hoewel ik zelf PP niet gebruik, heb ik nog de volgende bestanden beschikbaar:
PictureProject_v175nl.exe (88,5MB) en
PP176_nl.exe (10,3MB)
Ik heb even geprobeerd om het eerste bestand te installeren en dat is prima gelukt. Blijkbaar is dit de volledige versie en PP176_nl een update daarvan.
PictureProject_v175nl.exe (88,5MB) en
PP176_nl.exe (10,3MB)
Ik heb even geprobeerd om het eerste bestand te installeren en dat is prima gelukt. Blijkbaar is dit de volledige versie en PP176_nl een update daarvan.
Jur
Daar zou ik heel blij mee zijn. Geef maar de kosten door voor 'n copie. Mail mij prive garschuurbiers,apestaartje,kpnplanet.nl
Bij voorbaat mijn dank,
Groetjes,
Gerard
Bij voorbaat mijn dank,
Groetjes,
Gerard
- iefie
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Bij de D90 werkt pp niet meer, dus hou hier rekening mee.
D90 /mb-d80 / 18-70 / 70-300 VR / 70-210D /35 1.8 / 50 1.8 / Tamron 90mm 2.8 macro / 2x sb-700.
Ik heb 'n D80 en Lumix LX3 en het programma werkt op beide in de XP versie.