Een reactie en een eerste opdracht.

Overige onderwerpen op het gebied van fotografie in het algemeen
BUG322

Een reactie en een eerste opdracht.

Bericht door BUG322 » wo mar 14 2007 2:12 pm

In mijn email een aantal weken geleden:

Beste Marco Jansen,

"excuses voor de late reactie.
Ik wil u mijn complimenten geven voor de mooie foto´s die u heeft gemaakt in
en om ons museum. Ik zou dan ook graag gebruik willen maken van uw foto´s
voor o.a. diverse persuitingen. Heeft u een telefoonnummer waar ik u op kan
bereiken?

Vriendelijke groet,

H vd L
Afdeling Communicatie
Militaire Luchtvaart Museum"

Ik had haar vandaag maar eens opgebeld en ze gaan zeker wat gebruiken plus dat ik waarschijnlijk uitgenodigd ga worden op de komende depot dagen plus misschien wel meer in de toekomst.

Dit moet ik dus wel een beetje warm houden

Verder ga ik mij meer bezig houden met foto's van poezen en honden want daar krijg je hier op dit forum meer reacties op........

echt niet

:? :roll: :roll:
Laatst gewijzigd door BUG322 op do mar 15 2007 11:53 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Rogier

Bericht door Rogier » wo mar 14 2007 2:20 pm

Eh, wat probeer je nou te zeggen? Probeer je je gelijk te halen omdat je hier weinig reactie krijgt op je foto's maar er iemand blijkbaar wel geïnteresseerd in is? Leuk voor je dat ze je foto's gaan gebruiken, maar ik vind het een beetje vreemde manier van uiten dit.

Sommige onderwerpen liggen nou eenmaal beter dan anderen. Op het ene onderwerp krijg je meer reacties dan het andere. Leer er maar mee leven, zo gaat het nou eenmaal. Ik krijg op bepaalde fora ook weinig reacties op sportfoto's, puur omdat daar weinig mensen zitten met interesse in sportfoto's. Dus plaats ik ze ergens anders waar wel mensen zitten die het interessant vinden.

BUG322

Bericht door BUG322 » wo mar 14 2007 2:22 pm

vergeef mijn frustraties ik kon het niet laten.
Maar bovenstaande verhaal speelde wel vandaag een opstekertje dus

(10 pushups)

Maerlant

Bericht door Maerlant » wo mar 14 2007 2:31 pm

He BUG322,

Gefeliciteerd, een opsteker is altijd koel 8)

Groet

Rogier

Bericht door Rogier » wo mar 14 2007 2:31 pm

Zoals ik al zei: gefeliciteerd dat ze je foto's gaan gebruiken. Is altijd leuk, daarom is het zo jammer dat je er meteen zo'n negatieve draai aan gaf.

BUG322

Bericht door BUG322 » wo mar 14 2007 2:34 pm

hey bedankt!
:D

Ik moet het zelf eerst nog zien voordat ik het echt geloof.
Maar goed ik loop snel over helaas.

Dat is niet zo koel.

groetjes

BUG322

Bericht door BUG322 » wo mar 14 2007 2:38 pm

Je ziet hier 3 topics over honden en katten.

Ik ben over hekken geklommen wat niet echt legaal was etc.
en dan 2 reacties.

Was een beetje frustie
Ik geef toe.

Skippy
Moderator
Moderator
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Skippy » wo mar 14 2007 2:51 pm

Marco, ik heb de bewuste foto's op je website bekeken en vond/vind ze ook bijzonder fraai.

Ik heb zelfs op het punt gestaan om je dat per e-mail te melden maar zoals dat gaat doe je dat niet altijd. Vergeten, geen tijd enz.

En zo gaat het met ons allemaal, iedereen vind het leuk om eer van zijn werk te hebben.

Dat jij dat op deze manier van het Militaire Luchtvaart Museum zelf krijgt is een eer die voor weinigen van ons is weggelegd. Dat heb jij dus nu voor op anderen :wink:

Nogmaals complimenten voor de fraaie serie.

En denk afgezien van de eer eens na over een eventuele vergoeding voor het gebruik van je foto's.

BUG322

Bericht door BUG322 » wo mar 14 2007 2:56 pm

Ik heb mezelf gratis toegezegd.
Ben allang blij dat ze me vragen.
:)

groetjes

differhans

Bericht door differhans » wo mar 14 2007 5:06 pm

Hoi BUG, vriend, of is dat nu over met de opdacht, die je gaat doen :lol:

Toen ik Rogiers opmerking las, was deze gelijk aan mijn eerste gedachten gang. Hij staat hier dus niet allen in.

Je bent overigens niet de enige, die hier wel eens iets in bedekte vorm schrijft of plaatst.

Gelukkig houden mensen als Rogier ons scherp met zijn inbreng.

Ik begrijp je trots en daardoor je enthousiasme.
En door één "bladzijde" weer wat wijzer geworden.

Gefeliciteerd en succes, het is je gegund.

Vr Gr Hans5

Leeuwarden
Forumlid
Forumlid

Bericht door Leeuwarden » wo mar 14 2007 6:35 pm

Wanneer zijn die depot dagen?
Ik ben hier incognito...

BUG322

Jippie!!!

Bericht door BUG322 » do mar 15 2007 11:07 am

Militaire Luchtvaart Museum toont verborgen schatten

De deuren van de normaliter niet toegankelijke depots op de Vliegbasis Soesterberg gaan tijdens het Nationaal Museumweekend op 14 en 15 april open.

De depots op de Vliegbasis Soesterberg herbergen vliegtuigen en grotere vliegtuigonderdelen. Bij wijze van uitzondering wordt bezoekers tijdens het Nationaal Museumweekend de gelegenheid geboden unieke vliegtuigen als de Lockheed T-33A, de Catalina vliegboot, meerdere Starfighters en de net aangekochte Brequet Atlantic te aanschouwen. ´Vliegtuigen die we graag aan het publiek tonen, maar waarvoor op dit moment helaas geen plek is in de museumhallen´, zo stelt directeur Jan Janssen. In de depots zal op deskundige wijze uitleg gegeven worden over collectiestukken die normaal voor bezoekers verborgen blijven.

Thema van het museumweekend is dit jaar: ´De kunst van het waarnemen´. In aansluiting hierop gaat het Militaire Luchtvaart Museum dieper in op het waarnemen binnen de militaire luchtvaart. ‘Waarneming’ of ‘verkenning’ hoort al sinds de beginjaren van het militaire vliegen tot het takenpakket. Op het museumterrein zijn in dit kader rondleidingen bij te wonen gericht op de specifieke waarnemingstoestellen uit de collectie. Ook wordt een radar (PAR) en bijhorend Battery Control Centre (BCC) opengesteld voor het publiek. In de depots zullen de toestellen en objecten die binnen het thema passen benadrukt worden.

Het Militaire Luchtvaart Museum zet bussen in om de bezoekers naar de verschillende depots te brengen. In de Vreeburghal van het museum worden tickets uitgegeven voor het bezichtigen van de depots. Per dag is het aantal bezoekers echter aan een maximum gebonden. Van te voren reserveren is niet mogelijk.

Tijdens het Nationale Museumweekend is het Militaire Luchtvaart Museum zaterdag 14 en zondag 15 april geopend van 10.00 tot 16.30 uur.

vandaag in mijn mail:

Beste Marco,

Zoals zojuist telefonisch besproken stuur ik je hierbij het persbericht over de Open Depot Dagen. Je wordt zaterdag 14 april om 10.30 verwacht op het museumterrein. Ik ben ook diegene die met de persbus meegaat. Mocht je nog vragen hebben dan kun je mij bereiken op xxxxxxx Uiteraard zouden wij dan graag de gemaakte foto´s ontvangen zodat wij die kunnen gebruiken voor diverse persuitingen.

Nou ben ik echt blij

(spring gaatje in de lucht)

Sta ik daar met mijn Dslr voor huismoeders tussen al het proffesioneel canon geweld.

(koel blijven)

groetjes

BUG322

Bericht door BUG322 » do mar 15 2007 11:09 am

Enige tips zijn zeker welkom!
Misschien een 17-55 2,8 huren en een flitser
Met mijn kit lens en zonder flitser zou ik weleens voor een teleurstelling kunnen komen te staan.

Dit word mijn eerste serieuze ervaring.
Daar wil ik in iedergeval het beste van maken.

groetjes

Skippy
Moderator
Moderator
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Re: Jippie!!!

Bericht door Skippy » do mar 15 2007 12:14 pm

BUG322 schreef: Sta ik daar met mijn Dslr voor huismoeders tussen al het proffesioneel canon geweld.

(koel blijven)

groetjes
Marco, ik gun je het allemaal van harte hoor maar realiseer je dat dankzij jouw - gratis - foto's de vakfotograaf die naast jou staat hier geen betaalde opdracht aan over houdt.

Als ik in jouw schoenen had gestaan had ik in ieder geval gevraagd wat het beleid is van het museum t.o.v. vergoeding.

Je had er wellicht een flitser uit kunnen slepen :wink:

BUG322

Bericht door BUG322 » do mar 15 2007 12:21 pm

Je moet ergens beginnen toch? wie ben ik om er meteen geld voor te vragen.
En het gaat hier om liefde voor de luchtvaart niet om vakfotografie.

Die weet vaak niet eens wat hij fotografeerd dat is niet mijn fout

Groetjes

Plaats reactie

Terug naar “Overig fotografie”