Samen met Dennis van dit spektakel een serie gemaakt. Hierbij het eerste overzicht:
1)

2)

3)

4)

5)

Cheers,
ALE
Dit zijn de adviezen die ik zoek. Bedankt Irwan voor je tips. Heb gelijk e.e.a. aangepast zoals je aangaf en je hebt helemaal gelijk. Resultaten zijn in de serie bijge- en verwerkt. Ik moet zeggen, Anneke zong gisteravond heel veel ballads, van die rustige wegzwijmel nummers. Daar hadden we "geluk" mee omdat ze daardoor behoorlijk weinig bewoog. Scheelde weer met de sluitersnelheid en dat hadden we nodig. Het licht was echt bud. Donker en veranderde om de haverklap van kleur.Pancarans schreef:Ook vind ik de verzadiging iets te, met name bij nr. 1. Ik heb nr. 1 gedownd en de verzadiging in CS3 op -20 gezet. Hierdoor wordt bijvoorbeeld iets minder de aandacht getrokken naar het rode licht bij haar linkeroor.
Das nou sneu dat we niets van jouw werk gaan zienDennis71 schreef:Ik laat de eer lekker bij jou
Wees blijremoss schreef:Ik heb de serie niet gezien vóór de aanpassing adhv Irwan's opmerkingen.
Ja ja, de man begint een aardige dosis ervaring op te bouwen. Ik moest de laatste keer in Breezand vertek laten gaan helaas dus kan hem al niet meer inhalenALE schreef:Wees blijremoss schreef:Ik heb de serie niet gezien vóór de aanpassing adhv Irwan's opmerkingen.'t was om te janken
Gelukkig is het nu dankzij Irwan voor een groot deel opgelost
![]()
Dank voor het compliment,
ALE