Maar D700 onwaardig.
Fletse kleuren, belichting niet helemal jofel. Ik maak met mijn Canon G5 echt scherpere foto's.
Beetje een gemiste kans.
Groet,
Marcel, die een kritische bui heeft

Ok dat is duidelijk, echter doet onderstaande quote veronderstellen dat je wel inhoudelijk commentaar wil:iconbill schreef:
PS Voor de mensen die het hier hebben (en klagen) over 'het beoordelen' :
Ik heb deze foto's juist hier in het onderdeel 'Foto presentaties' gezet omdat de omschrijving voor dit gedeelte is:
"een gezellig fotohoekje, zonder gezeur over scherpte of andere technische zaken"
Vandaar mijn reactie.iconbill schreef:Mijn eerste vakantie met de Nikon D700 is goed bevallen en hij is zelfs een zandstorm doorgekomen. Van mijn verzameling heb 25 foto's uitgekozen om hier te delen. Commentaar is van harte welkom (zowel positief als negatief hoor haha). (alleen de laatste foto is gephotoshopped)
Dat bedoel ikjoepert schreef:
Sommige commentaren vind ik wel wat kort door de bocht: om deze foto een D700 onwaardig te verklaren slaat m.i. nergens op. Bedoeld wordt waarschijnlijk dat lang niet overal het uiterste uit de camera is gehaald. Dat klopt denk ik wel.
Hoe bedoel je dit ?iconbill schreef:Dit was de eerste (en laatste) keer dat ik in dit forum mijn foto´s plaatste en als ik alle reacties lees ben ik beetje geschrokken hoe de veel mensen hier (het gezellige foto hoekje) reageren. Als ik dit vooraf geweten had.....
Jammer. Zelf ben ik altijd blij met de kritiek die ik krijg (vaak ook wel mee eens). Erg leerzaam.iconbill schreef:Dit was de eerste (en laatste) keer dat ik in dit forum mijn foto´s plaatste en als ik alle reacties lees ben ik beetje geschrokken hoe de veel mensen hier (het gezellige foto hoekje) reageren. Als ik dit vooraf geweten had.....
@Ale: ik ben eigenlijk benieuwd wat voor bewerking je hebt gedaan met deze foto'sALE schreef:Hoi Marco,
Ter illustratie heb ik twee foto's van jouw bewerkt.