Het valt mij op dat wij altijd het beste willen

en er het meeste van af weten om het niet te doen
Maar wij moeten leren leven met het idee dat sommige bruidsparen helemaal niet zoveel waarde hechten aan bruidsfoto's
Sommige bruidsparen regelen zelfs niet een goede amateur, laat staan een pro.
Ik heb eens geheel uit mijzelf een reportage geschoten omdat ik hoorde dat het bruidspaar niets geregeld had.
Geen voorbereiding zomaar met mijn tas met spulletjes er naar toe gegaan.
Thuis de reportage beetje bewerkt en op volgorde gezet.
En ja hoor het bruidspaar zou de CD op komen halen.
De trouwerij was op eind november 2007 en ik heb nog steeds de CD met foto's thuis liggen
Ze hebben de foto's nog steeds niet gezien, dus dat kan niet de oorzaak zijn dat ze de CD niet op gehaald hebben

.
Als het bruidspaar zelf zo weinig waardering voor de foto's heeft, zou ik zeggen ga lekker plaatjes schieten het is een mooie gelegenheid voor jou om ervaring op te doen.
En mochten er leuke/mooie plaatjes uitrollen, dan is dat toch mooi meegenomen :mrgreen:
Dus ik zou mij net zo duk maken of er nu wel of geen foto's gemaakt worden en door wie.
Zolang het bruidspaar weet dat je amateur bent en dat het mis kan gaan is het hun zaak.
En trouwens niet iedereen die zich uitgeeft als prof fotograaf levert ook een prof reportage af.
Gewoon lekker ervaring opdoen, naderhand voor jezelf de boel evalueren wat je beter had kunnen doen.
Dan heb jij in ieder geval een leuke leerzame dag.
Groetjes George