Het mannetje houdt de wacht.
Waterkippen zijn toch die kleine met grote voetjesiefie schreef:Zijn alleen geen watersnippen, maar waterkippen.
Verbazingwekkend zo'n hoge iso waarde op een D60 ziet er wat ruis betreft best goed uit.Ik ben op mijn D80 nog niet hoger geweest dan 800 iso,bang dat ik was voor ruis.Ik ga het ook eens proberen bij weing licht om Hi iso in te stellen kijken wat het wordt.joepert schreef:Deze is met AF-S 70-300mm op 300mm geschoten met Hi ISO (komt overeen met 3200 op D60) omdat het al tegen de schemering was. Ben gezien die omstandigheden en de afstand nog niet zo ontevreden over het resultaten. Ik heb ook al wat verscherpt en wat contrast toegeveogd (allemaal heel simpel in ViewNX).Ik heb er nog wel meer, maar zoals ik al aangaf was het allemaal niet zo ideaal. Ik zal er vanavond nog wel een bijzetten.
OepsGermay schreef:Verbazingwekkend zo'n hoge iso waarde op een D60 ziet er wat ruis betreft best goed uit.Ik ben op mijn D80 nog niet hoger geweest dan 800 iso,bang dat ik was voor ruis.Ik ga het ook eens proberen bij weing licht om Hi iso in te stellen kijken wat het wordt.joepert schreef:Deze is met AF-S 70-300mm op 300mm geschoten met Hi ISO (komt overeen met 3200 op D60) omdat het al tegen de schemering was. Ben gezien die omstandigheden en de afstand nog niet zo ontevreden over het resultaten. Ik heb ook al wat verscherpt en wat contrast toegeveogd (allemaal heel simpel in ViewNX).Ik heb er nog wel meer, maar zoals ik al aangaf was het allemaal niet zo ideaal. Ik zal er vanavond nog wel een bijzetten.
edit;Bij het bekijken van je exif gegevens kwam ik op ISO 800 uit.