:mrgreen: Weet ik. Ik zit je een beetje te stangenPatrick schreef:Dat geloof ik best. Maar ik vond het toch wel verstandig het even te melden!Cyrus schreef:Er zijn mensen die op vrijdag gaan

:mrgreen: Weet ik. Ik zit je een beetje te stangenPatrick schreef:Dat geloof ik best. Maar ik vond het toch wel verstandig het even te melden!Cyrus schreef:Er zijn mensen die op vrijdag gaan
MartijnM schreef:Vignet Zwitserland, vignet Oostenrijk, parkeervergunning en nu een milieusticker...Leuk die burocratie, maar kan al bijna niet meer door mijn voorruit kijken...
ze hadden het "stickertje" best een maatje kleiner mogen maken, het lijkt nu net of er een hele grote :mrgreen: op m'n voorruit zit...MartijnM schreef:Vignet Zwitserland, vignet Oostenrijk, parkeervergunning en nu een milieusticker...Leuk die burocratie, maar kan al bijna niet meer door mijn voorruit kijken...
Marco schreef:ze hadden het "stickertje" best een maatje kleiner mogen maken, het lijkt nu net of er een hele grote :mrgreen: op m'n voorruit zit...MartijnM schreef:Vignet Zwitserland, vignet Oostenrijk, parkeervergunning en nu een milieusticker...Leuk die burocratie, maar kan al bijna niet meer door mijn voorruit kijken...
Nog een paar nachtjes slapen en dan krijgen jullie 'm vast te zien.D-90s schreef:![]()
![]()
Je maakt me wel nieuwsgierig...
![]()
Patrick schreef:Nog een paar nachtjes slapen en dan krijgen jullie 'm vast te zien.D-90s schreef:![]()
![]()
Je maakt me wel nieuwsgierig...
![]()
Ik heb mijn (groene) sticker overigens ook binnen. Best snel: gisteren doorgegeven, vandaag in huis! Het wordt de eerste sticker op m'n (nieuwe) auto. Als alles goed gaat komen er van de zomer nog wel wat tolvignetjes van Oostenrijk of zo bij...
Ik ga op zaterdag, en neem in ieder geval twee bestuursleden mee die kant op. Wie gaan er nog meer en op welke dag?
Hier ook. En ik heb nog wel zo'n hekel aan stickers op mijn auto....Patrick schreef:Het wordt de eerste sticker op m'n (nieuwe) auto.
Ik ga op vrijdag.Patrick schreef: Ik ga op zaterdag, en neem in ieder geval twee bestuursleden mee die kant op. Wie gaan er nog meer en op welke dag?
Nog geen head-up display?Patrick schreef:Het wordt de eerste sticker op m'n (nieuwe) auto.