Wat mij nou altijd zorgen baart is dat dit niet antwoord is op mijn vraag!!!!M.Oorthuis schreef:Wat mij enige zorgen baart is dat je aan een fortuin aan spullen hebt en niet weet welke je waarvoor moet gebruiken
Dat vind ik nou zo jammer aan dit forum, ik leer een hoop hier maar er zijn altijd mensen die zich druk maken om dingen waar ze zich helemaal niet druk om moeten maken.
Ik heb inderdaad een fortuin aan gear M. Oorthuis om even antwoord te geven op u zorgmakende vraag

Dus voor de duidelijkheid......ik ben altijd in donkere ruimtes cq discotheken bezig ....net als Dennis71.
En dat is heel wat anders als een bruiloft fotograferen, zie het als een vogelspotter die ineens in een discotheek wordt neergezet en waarvan verwacht wordt dat hij mooie uitbelichte foto's neemt van dansende mensen

Ook staat er dat dit mijn eerste bruiloft is en dus vraag ik hier aan de kenners wat ik het beste kan gebruiken, ik heb zelf wel ideeën, maar wil graag de bevestiging hebben daarvan!
En dat mijn vrienden zich niet helemaal blind staren op de foto's en daarom niet een pro inschakelen is dat hun interesses ergens anders liggen.
Maar ik wil het wel mijn uiterste best doen, en zo mooi mogelijke foto's nemen.
En nu ga ik weer verder met het aandachtig lezen van jullie tips e/o opmerkingen